فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاهگفت : یکی از عوامل تیراندازی شهرک های مرکز استان کرمانشاه با تلاش ماموران پلیس شهرستان دستگیر شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حسین براری  فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : به دنبال اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد تیر اندازی به سمت اماکن خصوصی در یکی از شهرک های کرمانشاه بلافاصله ماموران کلانتری جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت: پس از حضور پلیس در محل شخصی با مراجعه به ماموران عنوان کرد که دقایقی قبل راننده یک دستگاه خودرو به همراه ۳ نفر سرنشین با استفاده از اسلحه شکاری ضمن تیراندازی باعث تخریب خودرو وی شده اند.

براری افزود : عوامل تیراندازی قبل از رسیدن ماموران از محل متواری شده بودند و با توجه به حساسیت موضوع، دستگیری عوامل تیراندازی در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با استفاده از منابع خبری توانستند محل اختفای یک نفر از عوامل تیراندازی را شناسایی کنند و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی فرد را دستگیر کنند، ضمن اینکه از وی یک عدد شوکر و یک تیغه اسلحه سرد نیز کشف شد.

براری گفت : متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی داده شد و تلاش جهت دستگیری دیگر عوامل تیراندازی ادامه دارد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

تلاش برای دستگیری سایر عوامل تیراندازی کرمانشاه

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.