جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه با حضور مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه و معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه و خبرنگاران برگزار شد.

مسعود شریفی مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه گفت: سهم استان کرمانشاه از پروژه های مسکن مهر کشور ۴۵ هزار واحد بود که تاکنون ۳۶ هزار واحد از این تعداد تکمیل و به متقاضیان تحویل شده است.

وی گفت : تعداد واحدهای باقی مانده  ۹ هزار واحد است که از این تعداد واحد مسکن مهر باقی مانده به طور میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

شریفی افزود : از بین واحدهای باقی مانده سه هزار مورد آن مشکل معارض ندارد و تا پایان امسال تحویل می شود که تعهد استان است و با تحویل این واحدها عملا پرونده مسکن مهر استان بسته خواهد شد.

وی افزود : شش هزار واحد دیگر نیز  یا معارض دارند، یا پیشرفت فیزیکی آنها زیر ۳۰ درصد است و یا فاقد متقاضی هستند.

سالاری معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه به معضل حاد پروژه مسکن مهر  غم تسلی کنگاور  اشاره کرد که نزدیک پنج سال است که به دلیل عدم هماهنگی و اعتماد دستگاه ها و مردم نیمه کاره مانده است.
 
وی تعداد واحدهای این پروژه را ۳۰۰ واحد اعلام کرد که مشکل آب و فاضلاب آن حل شده و فقط لنگ انشعابات است.
 
سالاری بر لزوم تعیین تکلیف پروژه های مسکن مهر چشمه سفید کرمانشاه، ۶۹۲ واحدی مهر مولوی جوانرود، ۱۶۰ واحدی هرسین و ... نیز تاکید شد.
وی پیش بینی کرد، پروژه های ۷۰۰ واحدی مسکن مهر چشمه سفید و ۳۰۰ واحدی غم تسلی کنگاور امسال به نتیجه برسد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

سهم استان کرمانشاه از پروژه های مسکن مهر

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.