فرماندار اندیمشک گفت: راه‌آهن در توسعه خدمات رفاهی و نیز توسعه همه‌جانبه، رونق اقتصادی و صادرات محصولات کشاورزی و نیز کالا با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده نقش مهمی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک بیان داشت: راه‌آهن در توسعه خدمات رفاهی و نیز توسعه همه‌جانبه، رونق اقتصادی و صادرات محصولات کشاورزی و نیز کالا با برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده نقش مهم را خود را برای توسعه شهرستان با توان بیشتری ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به نقش راه آهن در توسعه افزود:نقش مهم راه‌آهن جمهوری اسلامی در توسعه پایدار بر کسی پوشیده نبوده و راه‌آهن با کیفی‌سازی خدمات گامی بلند برای توسعه برداشته است.

جهانگیری  گریزی به دسترسی به مرزهای بین المللی زد و عنوان کرد: بخش مهمی از مجوزها در ارتباط با بندر خشک در اندیمشک صادر و پس از احداث آن گامی مهم برای توسعه و صادرات محصولات و کالا با توجه به دسترسی به مرزهای بین‌المللی برداشته خواهد شد.

فرماندار اندیمشک بیان داشت: با افتتاح قطار ریل باس اندیمشک  - درود و ارتقای خدمات در این محور، شاهد رضایتمندی شهروندان و مسافران خواهیم بود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.