وریا غفوری با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به مسوولان باشگاه استقلال اعتراض کرد.

انتقاد وریا غفوری از باشگاه استقلالبه گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وریا غفوری مدافع باشگاه استقلال که در لیگ هفدهم یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و گل برتری این تیم در دربی را هم زد با انتشار پستی  در صفحه اینستاگرام خود در مورد شرایط تمدید قراردادش با باشگاه استقلال با هواداران این باشگاه صحبت کرد.

غفوری در حرف‌های خود با هواداران، به گلایه از مسوولان باشگاه استقلال پرداخت که هنوز نتوانسته اند وعده‌هایی که به او داده اند را عملی کنند تا او قراردادش را با این باشگاه تمدید کند.

وریا غفوری در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"عرض سلام و ادب دارم خدمت همه هواداران عزیز. لازم بود چند نکته را به شما توضیح بدهم، یک من به احترام باشگاه و هواداران و همچنین مدیریت تا حالا به هیچ پیشنهادی حتی فکر هم نکرد ه. ام.متاسفانه طی این روز‌ها هیچ وعده و تعهدی که قرار بود از طرف باشگاه عملی بشود نشده است، من با قلبی سراسر آبی با این تیم بسیار خوبی که در کنار هم ساختیم با تمام وجود می‌خواهم برای ستاره سوم بجنگم.متاسفانه تیم ما هنوز در تمدید قرارداد‌ها موفق نبوده در حالی که ما بازی‌های بسیار سختی در لیگ و آسیا داریم، حریفان در حال تقویت و برپایی اردو هستند، ولی ما هنوز تیم مان تکمیل نشده است و امیدوارم این مسائل به زودی حل شود."

انتقاد وریا غفوری از باشگاه استقلال

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.