رئیس دادگستری شهرستان ریگان گفت:شورا‌های حل اختلاف ریگان در زمینه صلح وسازش رتبه نخست را در استان کسب کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،امین سلطانی رئیس دادگستری شهرستان ریگان امروز در دیدار فرماندار وشهرداران شهرستان گفت :شوراهای حل اختلاف شهرستان ریگان طی دو سال متوالی در استان رتبه نخست را کسب می‌نمایند واین امر باعث شده که استان کرمان در کشور رتبه سوم را در این زمینه به دست آورد .

وی بیان داشت:شهرستان ریگان ظرفیت ریش سفیدی وبزرگ طایفه‌ای را در خود دارد که این امر منجر به  صلح و سازش شده است.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان ریگان عنوان کرد: بیش از ۱۰ هزار پرونده به دادگستری شهرستان ریگان ثبت شده است که ۳۵۰۰ پرونده در دادسرا مختومه شد.

سلطانی از مختومه شدن ۱۸۰۰ پرونده در دادگاه و ۴۸۰۰ پرونده در شورا‌های حل اختلاف شهرستان خبر داد واظهار کرد: در شهرستان ۱۱ شورای حل اختلاف صلحی و ۲ شورای حل اختلاف رای وجود دارد که به زودی یک شورای حل اختلاف صلحی در شهرریگان راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به برقراری امنیت در شهرستان ریگان اظهار کرد: هیچ عذری مبنی بر نگهداری سلاح غیر مجاز در شهرستان ریگان پذیرفته نمی شود.

رئیس دادگستری شهرستان ریگان بیان داشت: بعد از اطلاع رسانی‌های صورت گرفته افراد بسیاری سلاح‌های غیر مجاز خود را تحویل دادند.

وی بیان داشت :پروند‌های زیادی در زمینه انشعابات غیر مجاز در شهرستان ریگان به دادگستری شهرستان وارد شده است.

فرماندار ریگان در این دیدار افزود: با توجه به تشدید گرماافرادی زیادی به انشعابات غیر مجاز روی آورده اند و خواستار همکاری دستگاه قضا در این زمینه شد.

امین باقری با اشاره به اینکه امنیت در شهرستان ریگان امنیت پایداری می‌باشد از دستگاه قضا در این شهرستان تقدیر وتشکر نمود.

وی عنوان کرد:  از ظرفیت شورا‌های حل اختلاف در شهرستان به خوبی استفاده نمایید .

شهرستان ریگان تا مرکز استان ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد .
انتهای پیام/ی

جمع آوری سلاح های غیرمجازدر ریگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار