رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان فارس گفت: تمام جامعه ورزشی باید به طور یکسان از خدمات پزشکی ورزشی بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ کاوه باشتی رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان فارس در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان فارس با ارائه گزارشی از عملکرد هیئت پزشکی ورزشی استان، بیان کرد: بیش از ۳ ماه است که مجرب‌ترین اساتید حوزه پزشکی ورزشی در قالب کمیته‌های مختلف به ورزشکارا ن. خدمات ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به عملکرد هیئت پزشکی ورزشی در این مدت زمان کوتاه، تصریح کرد: با راه اندازی کمیته‌های تخصصی، نشست‌های منظم و پیگیر کمیته‌های آموزش، تغذیه، درمان و روانشناسی به صورت تیمی برگزار شد و راهکار‌ها و فعالیت‌های مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

بانشی به ترکیب اعضای تشکیل کمیته‌های هیئت پزشکی ورزشی از اساتید و کارشناسان برجسته دو حوزه علوم پزشکی و علوم ورزشی اشاره و تصریح کرد: برای رسیدن به جایگاه بالای پزشکی ورزشی باید از تمام تخصص‌ها برای نیاز جامعه ورزش به خصوص علوم پزشکی و علوم ورزشی به طور مطلوب استفاده کرد.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی فارس ادامه داد: با برگزاری دوره آموزشی ماساژ ورزشی موفق به آشنایی ۴۴ نفر هنرجو با فنون این رشته شدیم تا با ارائه خدمت به جامعه ورزش بتوانیم سهمی در اشتغال زایی حوزه ورزش داشته باشیم.

بانشی افزود: دوره آموزشی آشنایی با دو پینگ، مبارزه با مواد مخدر و عوارض ناشی از آن برای ۳۰۰ نفر از مربیان ورزشی برگزار شد.
انتهای پیام/ت

پشتیبانی هیئت پزشکی ورزشی از ورزشکاران فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار