عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی از راه‌اندازی مرکز تندرستی و سلامت در دانشگاه محقق اردبیلی به مدیریت سجاد انوشیروانی و در راستای ارائه خدمات متنوع به عموم هموطنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معرفت سیاه کوهیان، عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: در این مرکز بحث استعدادیابی بر محور پروفایل ژنتیکی، موضوع تمرینات ورزشی برای اقشار مختلف مردم، کنترل وزن به همراه نظارت بر رژیم غذایی و استفاده از دیدگاه‌های مشاوره‌ای برای مراجعین در کنار ارائه حرکات اصلاحی و درمان ناهنجاری‌ها و ماساژ ورزشی و جلوگیری از گرفتگی عضلانی انجام می‌شود.

وی از ارائه خدمات علمی – تخصصی به دانشجویان کارشناسی ارشد و دکترا در این مرکز خبر داد و خاطرنشان کرد: خدمات مشاوره‌ای روان‌درمانی نیز برای گروه‌های مختلف جامعه در این مرکز ارائه می‌شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی همچنین به فعالیت واحد خدمات، ساخت و تولید تجهیزات فنی و دستگاه‌های متفاوت اشاره کرد و افزود: سعی می‌کنیم در این مرکز که به همت دانشگاه محقق اردبیلی راه‌اندازی شده خدمات قابل قبولی را به مراجعین ارائه کنیم.

سیاه کوهیان بیان کرد: قطعا این عرصه و ابعاد مختلفش توانمندی آن را دارد که به راحتی دامن ناپاک آلودگی‌ها و آسیب‌های اجتماعی را از جامعه و خانواده‌ها بردارد که به یقین فعالیت‌های ورزشی و بدنی مانعی در برابر آسیب‌ها و دغدغه‌های اجتماعی است.

انتهای پیام/ح

ایجاد مرکز سلامت در اردبیل

برچسب ها: سلامت ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.