در بازرسی از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی در فراشبند، بیش از ۵۰۰ کیلوگرم مواد فاسد و تاریخ گذشته جمع آوری و معدوم شد.

اکبر نوشادی کارشناس مسوول بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان فراشبند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از شیراز؛ با بیان اینکه این مواد غذایی کشف شده شامل انواع لبنیات تاریخ گذشته و فاسد، روغن مایع، نوشابه، آبمیوه، انواع تنقلات، چیپس، سویا و نبات بوده است، گفت: این مواد غذایی فاسد و تاریخ گذشته، با نظارت کارشناسان بهداشت محیط در محل دفن زباله شهرستان، دفن و معدوم شد.

وی، در مورد مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته که سلامت همه مردم را مورد تهدید قرار می‌دهد، تاکید کرد: باید در هنگام خرید، به تاریخ مصرف کالا و همچنین برچسب تاریخ تولید و تاریخ انقضای محصول، توجه ویژه داشت.

نوشادی با اشاره به اینکه صاحبان مشاغل و صنف‌های حساس باید در قبال سلامت شهروندان، همواره احساس مسوولیت داشته باشند، افزود: این شبکه در راستای سلامت شهروندان، با واحد‌های عرضه و تولید مواد غذایی غیراستاندارد و تاریخ مصرف گذشته، به شدت برخورد می‌کند.

او در پایان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در زمینه‌های بهداشتی، با شماره سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت تماس گرفته تا در کمترین زمان ممکن با حضور بازرسان این مرکز، موضوع مورد بازدید و بررسی قرار گیرد.

شهرستان فراشبند در ۱۷۵ کیلومتری جنوب شرق شیراز واقع شده است .
انتهای پیام/ر

جمع آوری مواد غذایی فاسد در فراشبند

برچسب ها: اخبار سلامت ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار