شرکت توزیع نیروی برق استان خراسان جنوبی از شهروندان و مشترکان این استان خواست تا نسبت به مدیریت مصرف برق بیش از بیش توجه کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛ شرکاء مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی گفت: با توجه به افزایش مستمر دما و پایداری هوای گرم در کشور، مصرف برق به گونه‌ای چشمگیر و کم سابقه طی روز‌های اخیر افزایش یافته است.

وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان از شهروندان درخواست کرد که در بخش‌های مختلف خانگی، تجاری، مجتمع‌های تولیدی و صنعتی، کشاورزان صرفه جویی را در پیش بگیرند.

شرکاء ادامه داد: مردم استان با کاهش و مدیریت مصرف برق به ویژه در ساعات اوج بار (۱۲ الی ۱۶ و ۲۰ الی ۲۳) به میزان ده درصد، کارکنان صنعت برق را درارائه هرچه بیشتر خدمات و تأمین برق پایدار یاری نمایند.

مدیر عامل شرکت توزیع برق خراسان جنوبی از جمله راهکارای ساده برای کاهش مصرف برق را نیز خاموش کردن لامپ‌های اضافی و استفاده از روشنایی طبیعی در روز، ساده‌ترین راه صرفه جویی در مصرف برق عنوان کرد.

وی بیان کرد: در ساعات اوج بار (پیک مصرف) در کولر‌های آبی از دور کند استفاده کنند و همچنین درصورت استفاده از کولرگازی، ترموستات را بین ۲۳ تا ۲۵ درجه سانتی گراد تنظیم کنند.

انتهای پیام/ ط. آ.

صرفه جویی در مصرف برق در ساعات اوج مصرف برق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.