آنتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته در طی پیامی از تلاش فدراسیون ایران برای برگزاری مسابقات بین المللی کاراته تشکر و قدردانی کرد.

پیام رئیس فدراسیون جهانی کاراته به مناسبت برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی ارومیهبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ و به نقل از فدراسیون کاراته، در متن پیام آنتونیو اسپینوز آمده است:

برای پیشرفت کاراته در سراسر دنیا دستیابی به جایگاه‌های جدید همچنان ادامه دارد، گسترش مسابقات کاراته همانند د‌ژی است برای پیشرفت و قدرت بیشتر این رشته ورزشی؛ مسابقاتی همانند چهاردهمین دوره جام وحدت و دوستی "ارومیه اوپن" قدرت این رشته را به نمایش می‌گذارند.

این امکان برای من وجود دارد تا رضایت خود را از کیفیت و موفقیت این رویداد که همواره در حال گسترش است تا پیشرفت‌های کاراته را در سراسر جهان نشان دهد، اعلام کنم.

رویداد‌هایی نظیر چهاردهمین دوره مسابقات بین المللی وحدت و دوستی که در ارومیه ایران از ۱۷ الی ۱۹ آگوست (۲۶-۲۸ مرداد) برگزار می‌شود، فقط باعث پیشرفت سیر تکاملی نیست بلکه سبب پیشرفت رقابتی ورزشکاران نیز می‌شود. همچنین این رویداد‌ها برای انتقال ارزش و حقیقت کاراته بسیار ضروری است.

اینجانب مطمئن هستم ارزش‌هایی همچون احترام، سنت و تواضع و فروتنی در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شود، همچنین می‌دانم ما می‌توانیم شاهد مباررات کاراته کا‌هایی در حد کلاس بالای جهانی در این جام باشیم.

من از این فرصت استفاده می‌کنم تا به فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و رئیس فدراسیون جناب آقای محمد صادق فرجی برای تلاش‌های مجدانه در برگزاری سالانه و منظم این رویداد مهم و همچنین حمایتش از پیشرفت کاراته، تبریک بگویم.

آنتونیو اسپینوز
رئیس فدراسیون جهانی کاراته

انتهای پیام/

پیام رئیس فدراسیون جهانی کاراته درباره مسابقات بین المللی ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار