سرمربی تیم ملی رده پایه کاراته گفت: با کسب سهمیه المپیک جوانان توانستم پاسخگوی اعتماد مسئولان فدراسیون و جامعه کاراته باشم.

بهنام فر: توانستم پاسخگوی اعتماد مسئولان فدراسیون باشممهران بهنام فر سرمربی تیم ملی رده پایه کاراته در گفتگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد عملکرد تیم ملی در مسابقات جهانی کرواسی بیان کرد: در این دوره از رقابت ها عملکرد قابل قبولی داشتیم و از 3 ملی پوش ما دو ورزشکار توانستند سهمیه حضور در المپیک جوانان را کسب کنند.

او ادامه داد: در کرواسی رقابت ها به شدت سخت و فشرده بود اما با این وجود موفق شدیم و با کسب سهمیه المپیک جوانان توانستم پاسخگوی اعتماد مسئولان فدراسیون و جامعه کاراته باشم. در مسابقات کرواسی از رقابت های دور چهارم حتی فرصتی برای استراحت نداشتیم و ملی پوشان ما هم در بخش پسران و هم در بخش دختران توانستند با ارائه بازی خوب سهمیه المپیک را بدست آورند و تیم ملی ایران بعد از ژاپن، دومین کشور از آسیا بود که بیشترین سهمیه را کس کرد.

بهنام فر افزود: در حال حاضر کاراته در سطح جهانی رو به پیشرفت است و کشورهایی که تاکنون رزومه ای در این رشته نداشتند با سرمایه گذاری مناسب در این مسابقات حضور پیدا کردند و نتایج قابل قبولی را هم رقم زدند.با توجه به اینکه کاراته جزو رشته های المپیکی شده است تمام کشورها به دنبال سرمایه گذاری و پشتوانه سازی در این رشته هستند تا بتوانند مدال المپیک را بدست آورند.

سرمربی تیم ملی کاراته در پایان عنوان کرد: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و امیدوارم این روند موفقیت در تیم ادامه داشته باشد تا در المپیک جوانان هم بتوانیم روی سکوی قهرمانی برویم.

انتهای پیام/

اظهارات بهنام فر درباره تیم ملی کاراته نوجوانان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار