مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان مرکزی از استقبال زندانیان استان مرکزی از طرح‌های قرآنی و دینی خبرداد.

استقبال زندانیان استان مرکزی از طرح‌های قرآنی و دینیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛فلاحتی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان مرکزی گفت: از سال‌های گذشته تا کنون بیش از هزار نفر از زندانیان در سامانه‌های قرآنی ثبت نام کردند و در اردوگاه‌های زندانیان استان هم بیش از ۴۰۰ نفر علوم دینی را فرا می‌گیرند.

فلاحتی افزود: سال گذشته ۷ نفر از زندانیان محکوم به اعدام با حفظ قرآن کریم شامل تخفیف شدند و در حال حاضر مشغول تدریس قران در زندان هستند.

وی با اشاره به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد اضافه کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان امسال بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جمع آوری شد و از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰ زندانی در استان مرکزی آزاد شدند.

آزادی بیش از ۲۹۰ زندانی استان مرکزی در سال ۹۶

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی استان مرکزی ادامه داد: ستاد دیه استان مرکزی در سال ۹۶ بیش از ۲۹۰ نفر محکوم جرائم مالی را آزاد کرد.

وی تصریح کرد: در جشن گلریزان سال گذشته هم خیزان استان مرکزی بیش از یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جمع آوری کردند و ۳۰ میلیارد تومان هم از ستاد دیه کشور و محل‌های دیگر استان به این کمک‌ها اضافه شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.