سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا گفت: از بازیکنانم انتقادی ندارم زیرا اگر قرار به این کار باشد، اول از همه از خودم انتقاد می‌کنم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرناندو هیرو سرمربی اسپانیا پس از باخت تیمش مقابل روسیه در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 روسیه، بیان کرد:قصد داشتیم تا با این بازیکنان که در اختیار داریم دست به کار بزرگی بزنیم. باید بگویم کار کردن با آنها به عنوان سرمربی برای من مایه افتخار بود. 

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

سرمربی ماتادورها گفت: بازیکنانم از این نتیجه بسیار ناراحت هستند چرا که هواداران‌مان را ناراحت می‌بینند و بابت این نتیجه با آنها ابراز همدردی می‌کنند و این هم می تواند دلیل دیگری باشد که من به کار کردن در این تیم افتخار کنم. از بازیکنانم انتقادی ندارم زیرا اگر قرار به این کار باشد، اول از همه از خودم انتقاد می‌کنم و حتی آماده شنیدن انتقادات هم هستم.

او افزود: به عنوان سرمربی این نتیجه بر عهده من است و من این شکست و ناکامی را می پذیرم. باز هم می‌گویم که مایه خوشحالی من بود که سرمربی این تیم بودم. حقیقت امر اینست که هر چه در توان داشتیم در جریان بازی ارائه کردیم اما باید پذیرفت بازی کردن آن هم مقابل تیمی که با 11 بازیکنش دفاع می‌کند کار سختی است.مسئله ای که بیشتر از همه برایم تاثیر گذار است ناراحتی هواداران و بازیکنانم است.

هیرو در پاسخ به این سؤال که آیا به کارش به عنوان سرمربی لاروخا ادامه می‌دهد یا خیر،بیان کرد: بیشتر از هر چیزی تمرین دادن این بازیکنان برایم لذتبخش بود. من تصمیم گیرنده نهایی درباره ادامه همکاری یا قطع همکاری با تیم نیستم.البته این مسئله چندان حائز اهمیت نیست. من به صورت فردی عملکرد هیچ بازیکنم را زیر سؤال نمی‌برم.

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

راموس: باور کردن حذف از جام جهانی سخت است/ با سری بالا از رقابت ها خارج شدیم

راموس به رکورد کاسیاس رسید

انتهای پیام/

اظهارات هیرو پس از حذف از جام جهانی 2018 روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار