مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس گفت: لیست نفرات ما برای فصل آینده با جذب میلاد ترابی، سروش رفیعی، مهدی شیری، مهدی شریفی و چند بازیکن جوان تکمیل شد.

حسین خبیری مسئول اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم اظهار کرد: در جلسه سه جانبه میان گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس ، درویش مدیرعامل سایپا و مهدی ترابی بازیکن نارنجی پوشان توافق نامه ای امضا شد که طی آن ترابی در نیم فصل اول برای سایپا بازی کند و بعد از پایان محرومیت به تیم ما بپیوندد.  ما با جذب ترابی، رفیعی، شریفی ، شیری، حسین کریمی و چند بازیکن جوان لیست بازیکنان خود را برای فصل بعد تکمیل کردیم. 

توافقی با مسئولان سایپا درباره سروش رفیعی نکردیم 

او درباره اینکه آیا توافق نامه ای در این جلسه برای حضور رفیعی در نیم فصل اول در سایپا صورت گرفت یا نه! بیان کرد: گرشاسبی با رفیعی توافقات کامل را کرده  و قرار شد رفیعی بعد از بازگشت به ایران تصمیم خود را بگیرد که قصد دارد در نیم فصل اول در چه تیمی بازی کند. در حال حاضر توافقی با مسئولان سایپا درباره رفیعی برای حضور این بازیکن در نیم فصل اول در جمع نارنجی پوشان نشده است و این بازیکن با نظر برانکو دراین باره تصمیم می گیرد. 

امیری در این شرایط پرسپولیس را تنها نمی گذارد 

خبیری درباره وضعیت وحید امیری بیان کرد: این بازیکن بعد از درخشش در جام جهانی روسیه همراه تیم ملی به ایران بازگشت و اکنون در کنار خانواده خود استراحت می کند و بعد از بازگشت به تهران در جلسه ای با گرشاسبی وضعیت خود را مشخص می کند. البته امیری بازیکن بااخلاقی است و بیان کرده که پرسپولیس را در این شرایط تنها نمی گذارد و به طور حتم در تیم ما می ماند. 

بیرانوند در پرسپولیس می ماند 

مسئول اجرایی پرسپولیس درباره اینکه بیرانوند پیشنهادهای اروپایی دارد، گفت: بیرانوند با تیم پرسپولیس قرارداد دارد و او هم همانند امیری در این شرایط تیم ما را تنها نمی گذارد. 

برانکو قصد دارد با پرسپولیس  در آسیا قهرمان شود 

خبیری درباره اینکه برانکو یکی از گزینه های تیم ملی عراق برای بازی های جام ملتهای آسیاست، بیان کرد: طبیعی است که برانکو با موفقیت هایی که کسب کرده است از سوی تیم های دیگر پیشنهاد دریافت کند اما او قراردادش را به مدت 2 سال با تیم ما تمدید کرده است و رضایت خود را برای ماندن در پرسپولیس اعلام کرد. برانکو تمایل دارد در پرسپولیس بماند تا قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را با این تیم کسب کند. 

پاداش فیفا بدون دخل و تصرف به باشگاه ها اهدا می شود 

او درباره درآمد 7 میلیاردی پرسپولیس از جام جهانی روسیه اظهار کرد: اطلاعی از مبلغ دقیق پاداش جام جهانی روسیه ندارم اما فیفا  پاداش ها را طبق فرمول و قوانینی تعیین می کند و به طور مستقیم و بدون دخل و تصرف به حساب باشگاه ها واریز می کند. به هر حال با پاداش اهدایی می توانیم بخشی از بدهی های خود را تسویه حساب کنیم. 

مسئول اجرایی پرسپولیس درباره برپایی اردوی پرسپولیس در کرواسی گفت: اعضای تیم چند روز پیش اردویی در کرواسی برپا کردند و واراژدین  یکی از مجهزترین کمپ های اروپاست و همه امکانات لازم در اختیار تیم ما قرار دارد. این اردو از لحاظ مالی مقرون به صرفه است و تیم های بزرگ هم در این کمپ مستقر می شوند و مشکلی در این باره وجود ندارد. طبق برنامه من به همراه نیک سیرت مترجم برانکو روز سه شنبه راهی کرواسی می شویم و گرشاسبی و چند عضو هیئت مدیره هم آخر هفته به جمع اردونشینان می بپیوندند. 

بیشتر بخوانیم: 

ترابی نیم فصل اول در سایپا، نیم فصل دوم در پرسپولیس

رونق فروش قهوه در کرواسی با تمرین پرسپولیس

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار