خاتم اردکان بدون ملی‌پوش به جام باشگاه‌ها آسیا می‌رود

تیم والیبال خاتم اردکان که نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا است بدون بازیکنان ملی‌پوش به این مسابقات می‌رود.

خاتم اردکان بدون ملی‌پوش به جام باشگاه‌ها می‌رودبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال خاتم اردکان در مسابقات لیگ برتر والیبال سال ۹۶ به عنوان نایب قهرمانی دست پیدا کرد. پس از انحلال تیم بانک سرمایه که مقام قهرمانی را بدست آورده بود، اردکانی‌ها از سوی فدراسیون به عنوان نماینده ایران به جام باشگاه‌های آسیا معرفی شدند.

تیم اردکان این روز‌ها تمرینات خود را در اردکان آغاز کرده است، اما با وجود اینکه فدراسیون والیبال قول‌هایی به این تیم مبنی بر در اختیار قرار دادن بازیکنان ملی‌پوش داده بود، اما هیچ بازیکن ملی‌پوشی در اختیار این تیم قرار نگرفت.

این تیم در شرایطی به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا می‌رود که از تیم‌های الف، ب.، جوانان و نوجوانان بازیکنی در ترکیب تیمش ندارد. با این حال کادر فنی خاتم اردکان به منظور تقویت تیم خود از چند بازیکن سابق تیم ملی استفاده خواهد کرد.

شهرام محمودی، عادل غلامی، حمزه زرینی، علی مباشری و مهدی مهدوی بازیکنانی هستند که تیم خاتم اردکان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. تیم والیبال خاتم اردکان در مسابقات جام باشگاه‌های آسیایی با تیم‌هایی از کشور‌های قطر، ژاپن و قزاقستان هم گروه شده است و کار سختی در این مسابقات خواهد داشت.

به گفته سرمربی تیم خاتم اردکان، این تیم در صورت فراهم شدن شرایط مناسب پیش از اعزام به مسابقات جام باشگاه‌های آسیا دیداری دوستانه با تیم ملی ایران برگزار خواهد کرد.

در دور قبلی این مسابقات تیم والیبال بانک سرمایه به عنوان نماینده ایران در کشور ویتنام حضور پیدا کرد و با کسب عنوان قهرمانی موفق شد به جام باشگاه‌های جهان راه پیدا کند.

بیشتر بخوانید:

ایران صفر – ایتالیا ۳ / شاگردان کولاکوویچ مغلوب لاجوردی پوشان ایتالیا شدند

عملکرد فنی تیم‌های والیبال ایران و آرژانتین به روایت آمار

نتایج کامل روز نخست از هفته دوم / تداوم صدرنشینی لهستانی‌ها

انتهای پیام/

اعزام نماینده ایران به جام باشگاه‌ها بدون ملی‌پوشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار