سخنگوی کمسیون قضائی و حقوقی از بررسی علت افزایش بی رویه قیمت برخی کالا در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

بررسی علت افزایش بی‌رویه قیمت برخی کالاها با حضور وزیر دادگستریحجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جلسه عصر امروز این کمیسیون، اظهار کرد: در این جلسه که با حضور وزیر دادگستری، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی و رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز علت افزایش بی‌رویه قیمت برخی از کالاها مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: همچنین درباره وضعیت بحرانی بازار و ازدیاد قیمت‌ها بحث و گفت‌‍وگو شد که چرا قیمت اغلب کالاها حتی کالاهای داخلی افزایش بی رویه‌ای داشته است که این مسئولان به نمایندگان پاسخ دادند.

سخنگوی کمسیون قضائی و حقوقی تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد که اگر دستگاه‌های مذکور برای حل این مشکلات، خلأ قانونی دارند، مسائل مد نظر خود را در غالب لایحه‌ای به مجلس ارائه دهند و اگر این مسئله برای آنان زمان بر است، می‌توانند مشکلات قانونی خود را به کمسیون ما اعلام کنند که ما در قالب طرح به مجلس ارائه کنیم.

نوروزی افزود: همچنین در این جلسه ما از این مسئولان خواستیم که آمار کسانی را که در ماه‌های اخیر ارز دریافت کرده‌اند به ما ارائه دهند تا مشخص شود چه کسانی ارز دولتی را در جهت فعالیت‌های خود هزینه کرده‌اند.

وی بیان کرد: گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی افراد ارز دولتی دریافت کرده‌اند و یا کالایی غیر مرتبط خریداری کرده‌اند و یا آن که 50 درصد کالای خریداری شده به بازار ارائه کرده‌اند و مابقی را احتکار کرده‌اند.

انتهای پیام /

برچسب ها: اخبار مجلس ، دلار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار