رییس شورای شهر اصفهان گفت: از صرف دو میلیارد تومان هزینه روزانه ارایه خدمات شهری در اصفهان خبر داد و اذعان کرد: شهروندان از این موضوع رضایت نسبی دارند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سی و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با نطق فتح‌الله معین آغاز شد، وی با اشاره به ۱۰ تیرماه سالروز آزادسازی شهر مهران اظهارکرد: این شهر جزو آخرین شهرها پس گرفته شده از عراق بود که در ابتدای جنگ نیز به دست آن ها افتاده بود که لازم است در اینجا یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای آزادسازی شهر مهران را گرامی بداریم.

معین حمله به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج فارس را نمونه ای از استکبار کشورهایی دانست که در جریان ارتباط با دیگر کشورها به دنبال بهره‌وری و بهره‌کشی هستند و اقدامات آن ها به نتیجه نمی رسد.

 وی تصریح کرد: آمریکا، در حالی که چهره دلسوزانه‌ای را به خود گرفته، با تمام توان تحریم‌های خود را نسبت به ایران دنبال می‌کند و ولی ما می‌دانیم که هیچ کس جز خودمان نمی‌تواند دلسوزانه برای کشور اقدامی را انجام دهد.

این عضو شورای شهر ادامه داد: همه حرکت‌های ما در جنگ تحمیلی ناشی از همدلی و وحدت بود و باید حقوق شهروندی تمام مردم برای تداوم ملت ایران ادا و شرایط حضور در صحنه را ایجاد کنیم تا تک تک آنها تمایل به مشارکت داشته باشند.

معین۱۴تیر ماه روز قلم را گرامی داشت و گفت: با توجه به اینکه خداوند در قرآن به قلم قسم خورده است  باید به همه کسانی که در راستای غنای فرهنگ ایران قلم زده‌اند احترام بگذاریم.

وی با اشاره به مناسب ۱۴تیرماه یعنی روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در روز ۱۴تیر ماه افزود: بعضی از کارمندان شهرداری معتقدند که این ارگان از زمان تولد تا مرگ همراه شهروندان است، که این گفته بیانگر تلاش کارکنان مجموعه شهرداری اصفهان بوده و امیدواریم در آینده، بهترین کیفیت خدمات به شهروندان ارایه شود.

رییس شورای شهر در ادامه از صرف دو میلیارد تومان هزینه روزانه ارائه خدمات شهری در اصفهان خبر داد و اذعان کرد: شهروندان از این موضوع رضایت نسبی دارند.

وی در توضیح اخبار ضد و نقیض هفته گذشته در خصوص جیره‌بندی آب در اصفهان، تصریح کرد:  بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در پایتخت قرار بر آن است که از برداشت غیر مجاز آب در شرایط فعلی جلوگیری شود ولی نه تنها این اقدام انجام نمی‌شود بلکه مسوولان باید به این امر توجه داشته باشند.

همچینن معین از برخورد نامناسب برخی از افراد با تذکر یکی از نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مدیریت برداشت آب در بالادست خبرداد و افزود: قصد وی اجرای قانون بود و در شان و جایگاه نماینده مجلس و تذکر در اجرای قانون نیست چرا که به گفته رهبر کبیر انقلاب مجلس در راس امور قرار دارد. 

 

انتهای پیام /س

جلسه شورای شهر اصفهان

برچسب ها: شورای شهر ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.