مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت : 698 مورد خدمات مددکاری حقوقی از طریق این نهاد و با همکاری وکلای نیکوکار درسه ماهه اول سالجاری انجام ‌شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، هدایت صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، بابیان اینکه کمیته امداد در کنار ارائه سایر خدمات به مددجویان به مشکلات حقوقی آنان نیز رسیدگی می کند، گفت: به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق مددجویان تحت حمایت، كارشناسان حقوقی اين نهاد به‌عنوان يك مدافع مسلم حقوق محرومين، علاوه بر اينكه در راستاي وظايف خود در انجام امور حقوقی دسـتگاه متبوع اهتمام كامـل دارنـد به جهت حـمايت از مـددجويان تحت حمايت کمیته امداد استان زنجان، ضمن راهنمايي و مشاوره ، پيگير مسائل حقوقی و قضايی خانواده‎ها بوده ‌و برای احقاق حقوق آنان تلاش می ‎نمايند.

وی از ارائه 698 مورد خدمات حقوقی در قالب مددکاری حقوقی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در سه ماهه اول سالجاری خبر داد و افزود :از ابتدای سال جاری تاکنون 311 مورد مشاوره حقوقی ، تهیه و تنظیم 31 مورد دادخواست و شکوائیه، 42 مورد تنظیم لایحه دفاعیه و27 مورد شرکت در جلسات دادرسی انجام شده است.

صفری به ایجاد میز خدمت در سطح ادارات شهرستان‌ها اشاره کرد و گفت: به‌منظور کاهش هزینه‌ها و دسترسی آسان مددجویان تحت حمایت به خدمات حقوقی در بیشتر ادارات شهرستان‌ها خدماتی با عنوان میز خدمت ارائه می‌گردد که وکلای نیکوکار در سه ماهه اول سالجاری طبق برنامه‌های زمان‌بندی‌شده با حضور در ادارات و مشاوره حقوقی رایگان به حل مشکلات 44  مددجوی تحت حمایت پرداختند.

مدیرکل کمیته امداد به افزایش آموزش‌های کاربردی با استفاده از ظرفیت وکلا و اساتید اشاره کرد و گفت: در سال جاری از ظرفیت وکلای نیکوکار در جهت معاضدت قضایی مددجویان تحت حمایت به شکل مناسبی استفاده شود.

انتهای پیام/ک


مشاوره حقوقی رایگان وکلای نیکوکار به مددجویان کمیته امداد استان زنجان

برچسب ها: کمیته امداد ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.