سخنگوی فراکسیون مستقلان نشست امروز فراکسیون متبوع خود را تشریح کرد.

تبیین راه‌حل‌های مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا در فراکسیون مستقلانمهرداد بائوج‌لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز صبح فراکسیون متبوع خود گفت: جلسه امروز صبح با حضور کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی برای تبیین راه‌حل‌های مقابله با جنگ اقتصادی آمریکا علیه ما برگزار شد.

وی ادامه داد: در این نشست اعضای فراکسیون و کارشناسان مرکز پژوهش‌ها راه‌حل‌ها و نقطه‌نظراتی را اعلام کردند و قرار شد نسخه‌ای برای این مشکل در فراکسیون تبیین شود.

نماینده مردم لنگرود اظهار کرد: همچنین در این نشست درباره کوچک کردن دولت و کاهش هزینه‌ها هم مواردی مطرح شد، حال که در شرایط اجبار قرار گرفته‌ایم، باید زمینه برای کوچکتر شدن دولت و کاهش هزینه‌ها فراهم شود.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی بیان کرد: قرار شد فراکسیون مستقلان پیشنهادات خود را در جلسات متعدد برای مقابله با مشکلات اقتصادی و کاهش مشکلات بررسی و تدوین کند و در نهایت فراکسیون‌های مجلس بتوانند یک نسخه واحدی در این مورد ارائه دهند.

لاهوتی همچنین با اشاره به تغییر تیم اقتصادی دولت هم گفت: چنین مباحثی در مجلس مطرح است، اما در دستور کار امروز ما قرار نداشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار