سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی جلسه امروز صبح این فراکسیون با وزیر امور خارجه کشورمان را تشریح کرد.

حضور ظریف در نشست امروز فراکسیون مستقلان مجلس/ بررسی آخرین وضعیت مذاکره با اروپای بررسی شدمهرداد بائوج لاهوتی سخنگوی فراکسیون مستقلان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه امروز صبح این فراکسیون خبر داد.

وی ادامه داد: وزیر امور خارجه در این نشست درباره آخرین وضعیت مذاکره با اروپا، آینده برجام و بدعهدی‌های آمریکا مطالبی را برای نمایندگان ارائه کرد.

نماینده مردم لنگرود بیان کرد: وزیر امور خارجه با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا اعلام کرد که آنها مستقیما اقتصاد ما را نشانه گرفته‌اند و به نوعی جنگ اقتصادی را آغاز کرده‌اند.

لاهوتی ادامه داد: همه این داستانها و مسائل را قبول دارند و نباید ما در داخل به این مشکلات دامن بزنیم، برخی در کشور همان حرف‌هایی را که آمریکایی‌ها می‌زنند را تکرار می‌کنند، لذا ما باید بتوانیم به جامعه امید را تزریق کنیم.

سخنگوی فراکسیون مستقلان ولایی مجلس تأکید کرد: همچنین ظریف در این نشست بیان کرد که دشمنان انقلاب درصدد گسترش جنگ اقتصادی و نابودی ایران هستند و ما باید با تمام تلاش در مقابل آنها بایستیم.

وی اظهار کرد: وزیر خارجه همچنین با بیان اینکه تقویت روابط با همسایگانمان در اولویت کاری وزارت امور خارجه قرار دارد گفت که این روابط در شرایط کنونی باید تقویت شود.

نماینده مردم لنگرود گفت: وزیر امور خارجه درباره حفظ ضوابط و چارچوب در مذاکره با اروپایی‌ها درباره برجام مسائلی را مطرح کرد و افزود که روسیه هم در جهت این روابط با اروپایی‌ها در حال مذاکره هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۷ ۰۵ تير ۱۳۹۷
باگرانی ما چیکار کنیم راه حل
آخرین اخبار