در روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز (یکشنبه) ۲ دیدار برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، امروز (یکشنبه) ۲ دیدار برگزار می‌شود که از ساعت ۱۸:۳۰ اسپانیا در ورزشگاه لوژنیکی مسکو به مصاف روسیه می‌رود و کرواسی در ورزشگاه نیژنی نووگورود رو در روی دانمارک قرار می‌گیرد.

ماتادور‌ها به دنبال شکار تزار برای صعود/ تقابل یاران مودریچ با وایکینگ‌ها

روسیه - اسپانیا

تیم ملی فوتبال روسیه با هدایت استانیسلاو چرچسوف، در گروه نخست جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه عملکرد خوبی داشت و همراه با اروگوئه به مرحله یک هشتم نهایی بزرگترین آوردگاه جهانی فوتبال صعود کرد. این تیم در نخستین بازی خود مقابل عربستان به پیروزی ۵ بر صفر رسید و سپس در تقابل با مصر ۳-یک پیروز شد تا با روحیه خوبی مقابل یاران سوارز و کاوانی قرار بگیرد، اما در سومین بازی موفق به کسب امتیاز نشد و در دیدار با نماینده آمریکای جنوبی ۳ بر صفر متحمل شکست شد.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

آن‌ها در ۳ بازی مرحله گروهی ۸ گل به ثمر رساندند و ۴ گل خوردند تا تیمی هجومی در حمله و ضعیف در دفاع لقب بگیرند. ستاره این تیم، دنیس چریشف است که با گلزنی‌های متعدد در ۲ بازی نخست کار صعود را برای تزار‌ها راحت‌تر کرد.

ماتادورها به دنبال شکار تزارها برای صعود/ تقابل یاران مودریچ با وایکینگ ها

اسپانیا با هدایت فرناندو هیرو در گروه مرگ جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ۵ امتیاز کسب کرد و همراه با یاران رونالدو به مرحله حذفی صعود کردند. آن‌ها در نخستین مسابقه و در دیداری جذاب و دیدنی با سلسائو اروپا (لقب تیم ملی پرتغال) به تساوی ۳ - ۳ رسیدند، سپس مقابل ایران به طور شانسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شدند و رو در روی مراکش هم ۲-۲ متوقف شدند تا همراه با پرتغال به جمع ۱۶ تیم برتر راه یابند.

این ۲ تیم در آخرین بازی دوستانه خود در سال ۲۰۱۷ به مصاف هم رفتند که به تساوی ۳-۳ رسید. اسمولوف (۲) و میرانچوک گلزنان روس‌ها بودند و راموس (۲) و آلبا ۳ گل ماتادور‌ها را زدند.

آمار دیدار تیم‌های روسیه و اسپانیا:

  • اسپانیا در ۱۴ بازی گذشته خود شکست نخورده و در ۸ بازی از ۱۰ بازی قبلی، بالای ۲.۵ گل به ثمر رسیده است.
  • ماتادور‌ها در ۹ بازی از ۱۱ بازی قبلی خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی و مرحله گروهی، حداقل ۲ گل به ثمر رسانده اند.
  • اسپانیا در ۶ بازی گذشته مقابل روسیه شکست نخورده است.
  • روسیه در بازی قبل مقابل اروگوئه، تنها ۳ شوت به سمت دروازه داشت که این تعداد برای تیم میزبان، پس از بازی برزیل برابر آمریکا در جام جهانی ۱۹۹۴، کمترین مقدار است.

ماتادورها به دنبال شکار تزارها برای صعود/ تقابل یاران مودریچ با وایکینگ ها

ترکیب احتمالی تیم ملی روسیه:

  • ایگور آکنیف، ایلیا کوتپوف، سرگئی ایگناشویچ، ماریو فرناندس، یوری ژیرکوف، یوری گازینسکی، رومن زوبنین، الکساندر سامدوف، الکساندر گولوین، دنیس چریشف و آرتم ژیوبا

ترکیب احتمالی تیم ملی اسپانیا:

  • داوید دخیا، جرارد پیکه، سرخیو راموس، کارواخال، یوردی آلبا، سرخیو بوسکتس، کوکه، آندرس اینیستا، ایسکو، دیگو کاستا و آسنسیو

ماتادور‌ها برای این دیدار مصدوم یا محرومی ندارند، اما رینا به دلیل آسیب دیدگی عضلانی آماده بازی کردن نیست.

قضاوت این مسابقه برعهده بیورن کویپرس هلندی است.

کرواسی - دانمارک

تیم‌های قدرتمند فوتبال اروپا نیز از ساعت۲۲:۳۰ در ورزشگاه نی نووگورود به مصاف هم می‌روند. کرواسی در گروه چهارم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، ابتدا مقابل نیجریه ۲ بر صفر به پیروزی رسیدند و سپس در تقابل با آرژانتین ۳-صفر  پیروز شدند و با تیم دوم شان نیز موفق شدند، ۲-یک ایسلند را شکست دهند و با ۹ امتیاز کامل به مرحله حذفی صعود کنند.

آن‌ها در مرحله گروهی ۷ گل به ثمر رساندند و تنها یک گل دریافت کردند تا حالا یکی از شانس‌های قهرمانی و شگفتی ساز جام لقب بگیرند. از ستاره‌های این تیم می‌توان به ربیچ، مودریچ، راکیتیچ، ماندزوکیچ و ... اشاره کرد. کرواسی در ۵ دیدار از ۶ دیدار اخیر رسمی خود پیروز شده و در این دیدار‌ها حداقل ۲ گل به ثمر رسانده است.

ماتادورها به دنبال شکار تزارها برای صعود/ تقابل یاران مودریچ با وایکینگ ها

دانمارک  با کسب ۵ امتیاز در رده دوم گروه سوم قرار گرفت و به جمع ۱۶ تیم برتر رسید. آن‌ها ابتدا پرو را یک بر صفر شکست دادند، سپس مقابل استرالیا به تساوی یک - یک و مقابل فرانسه به مساوی بدون گل رضایت دادند تا با کسب ۵ امتیاز و پس از فرانسه راهی مرحله بعد شوند.

بیشتر بخوانید:

کامل‌ترین برنامه و زمانبندی رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه

خلاصه و نتیجه دیدار فرانسه - آرژانتین

ستاره‌های این تیم اشمایکل و اریکسن هستند.

آخرین دیدار 2 تیم به ژوئن ۲۰۰۴ باز می‌گردد، که کرواسی در دیداری دوستانه با نتیجه ۲-۱ از سد دانمارک عبور کرد. همچنین کرواسی در یورو ۹۶ با دو گل داور شوکر و تک گل زوونمیر بوبان موفق شد با نتیجه ۳-۰ از سد دانمارک عبور نماید.

آمار دیدار تیم‌های کرواسی و دانمارک:

  • تیم ملی دانمارک در ۱۲ بازی گذشته خود در جام جهانی شکست نخورده است و همچنین کرواسی در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خود در جام جهانی پیروز شده است.
  • کرواسی در ۵ بازی از ۶ بازی قبلی خود در جام جهانی حداقل ۲ گل زده است.
  • دانمارک در ۱۲ دیدار اخیر رسمی خود متحمل شکست نشده است و کمتر از ۳ گل در ۶ دیدار از ۷ دیدار رسمی این تیم رد و بدل شده است.

ترکیب احتمالی تیم ملی کرواسی:

  • دانیل سوباسیچ، دوماگوج ویدا، دیان لوورن، سیمه ورسالیکو، ایوان استرینیچ، ایوان راکیتیچ، لوکا مودریچ، آنته ربیچ، ایوان پریشیچ، مارسلو بروزوویچ و ماریو مانژوکیچ

ترکیب احتمالی تیم ملی دانمارک:

  • کاسپر اشمایکل، سیمون کیائر، آندریاس کریستنسن، هندریک دالسگارد، ینس استریگر لارسن، ماتیاس یورگنسن، کریستین اریکسن، پیونه سیستو، پولسن، دلینی و اسشون

قضاوت برعهده این بازی برعهده نستور فابین پیتانا از آرژانتین است.

انتهای پیام/

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

پیش بازی روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار