سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت:با وجودی که بازیکنانم هرچه در توان داشتند نشان دادند، اما حذف از جام جهانی ۲۰۱۸ خیلی دردناک است.

سامپائولی:حذف از جام جهانی خیلی دردناک است/درباره آینده ام امروز تصمیم نمی گیرمبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ خورخه سامپائولی سرمربی آرژانتین بعد از شکست مقابل فرانسه و حذف از جام جهانی 2018 گفت: خیلی زود است که بخواهیم در رابطه با مشکلاتی که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برایمان بوجود صحبت کنیم.

اخبار و حواشی داغ مربوط به جام جهانی ۲۰۱۸ را لحظه به لحظه در اینجا (جام جهانی ۲۰۱۸) دنبال کنید.

او ادامه داد: در جریان بازی متاسفانه فرانسه مشکلات زیادی را برای ما در حفظ توپ ایجاد کرد و مانع از این شد که ما بتوانیم به خوبی توپ را در زمین به گردش در بیاوریم. با اینکه از حریف هم پیش افتادیم، اما برتری ما چندان دوامی نداشت. از همه بدتر در حمله هم چندان زهر دار نبودیم.

سرمربی آرژانتین تصریح کرد: به خوبی می‌دانستیم و آگاه بودیم که که فرانسه تیم سریع و خوبی است. امروز نیز از آن روز‌هایی بود که امباپه در بهترین شرایط خودش قرار داشت. با وجودی که بازیکنانم هرچه در توان داشتند نشان دادند، اما حذف از جام جهانی خیلی دردناک است. من درباره آینده ام امروز نمی‌توانم تصمیم بگیرم. ما نیاز شدیدی به پیروزی داشتیم و این هدف اصلی ما بود. با اینکه ما بهترین بازیکن دنیا را در اختیار داشتیم، اما باید تلاش می‌کردیم تا بتوانیم خلق موقعیت کنیم.

بیشتر بخوانید:

فرانسه ۴ - آرژانتین ۳ /صعود شاگردان دشان با پیروزی برابر آلبی سلسته

خلاصه و نتیجه دیدار فرانسه - آرژانتین

برای مشاهده آخرین اخبار جام جهانی ۲۰۱۸ می‌توانید از موتور جستجوگر گوگل (google) استفاده کنید.

انتهای پیام/

ناراحتی سامپائولی پس از شکست مقابل خروس ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار