معاون استاندار و فرماندار کاشان گفت : در شرایط کنونی کشور موظف هستیم با اتحاد و انعطاف، گذشت و پشتیانی از همدیگر، خدمات لازم را به واحدهای تولیدی صنعتی ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا مومنیان امروز در نشست شورای اداری این شهرستان با تاکید بر هوشیاری مردم در این موقعیت حساس گفت: دشمنان انقلاب و گروه های مخالف نظام جمهوری اسلامی ایران به بهانه اعتراض مردم به شرایط اقتصادی کشور در پی توطئه در کشور هستند بنابر این باید بسیار مراقب بود تاعده ای بین مردم شکاف ایجاد نکنند و دست مایه های اختلاف بین مردم و مسئولان نشوند.

وی،  با اشاره به اینکه بخشی از نارضایتی ها مربوط به شرایط فعلی اقتصاد است که مدیران کلان کشور آن را مدیریت  می کنند، گفت: بخشی از نارضایتی را می توان با مدیریت صحیح در دستگاه اجرایی پائین دستی برطرف کرد.

به گفته معاون استاندار و فرماندار کاشان ،  همه ما در شرایط کنونی کشور موظف هستیم در کنار یکدیگر با اتحاد و انعطاف، گذشت و پشتیانی از همدیگر، خدمات لازم را به واحدهای تولیدی صنعتی ارائه کنیم.

 دامن زدن به اختلافات خیانت به حوزه اقتصادی کشور است

مومنیان با تاکید بر اینکه  امروز دامن زدن به اختلافات یکی از مصادیق خیانت به حوزه اقتصادی کشور است گفت: بیمه ها، بدهی های دارایی و قسط های بانکی باید با هماهنگی لازم انجام شود تا با شرایطی که واحدهای تولیدی در آن قرار دارند، باعث تعطیلی آنها نشود.

به گفته وی، کنترل بازار و نظارت بر قیمت ها نیز امری ضروری است و سزاوار نیست در شرایطی که دچار تحریم های خارجی از سوی دشمنان هستیم، تحریم های داخلی نیز توسط اندکی از فروشندگان به علت سودجویی و فرصت طلبی، گریبانگیر مردم شود.

فرماندار کاشان تصریح کرد: هیچ گرانی محصولات داخلی پذیرفته نیست و با هر گرانفروشی و هر نوع احتکار باید با جدیدیت و قاطعانه برخورد شود.

مومنیان، در ادامه لزوم صرفه جویی در مصرف آب و برق را نیز تاکیدکرد و گفت: دستگاه های اجرایی موظف هستند با صرفه جویی در آب و انرژی 20 درصد مصرف را کاهش دهند.

 تغییرساعات کار اداری در شهرستان کاشان از 6:30 تا 13:30

وی با اشاره به تغییر ساعات کار اداری در شهرستان کاشان از آغاز تیر تا پایان مردادماه  امسال که بخش عمده ای از فشار استتفاده از برق در ساعات ظهر را کاهش می دهد، گفت: کارکنان وظیفه دارند برای خدمات رسانی به مردم ساعت 6:30 در ادارات حضور داشته باشند.

به گفته وی،  بخش عمده ای از مصرف آب و برق مربوط به بدمصرف کردن آن است و همه دستگاه موظف هستند در این زمینه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی کنند تا بتوان مصرف آب و برق را با اصلاح الگوی ،کاهش داد.

تشکیل میز خدمت و ارزیابی دوره ای مدیران بر اساس آن

فرماندار کاشان، تشکیل میز خدمت در فرمانداری این شهرستان را یادآور شد و گفت: مسئولان ادرات و نهادها به مشکلات مردم رسیدگی کنند و امسال یکی از ملاک های ارزیابی دوره ای مدیران دستگاه های اجرایی در فعال بودن این میز خدمت است.

مومنیان، در نشست شورای اداری شهرستان کاشان از سفر رئیس جمهوری در آبان امسال به این شهرستان خبر داد و از مسئولان اجرایی منطقه خواست، طرح های مصوب و دارای اعتبار را اعلام کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.