یک زن انگلیسی، شهردار لندن را به دلیل افزایش میزان جرایم در این شهر مورد انتقاد شدید قرار داد.

انتقاد شدید یک زن از وضعیت ناامن لندنبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، با توجه به آمار بیش از 80 پرونده قتل در پایتخت انگلیس یک زن خشمگین انگلیسی در مناظره عمومی جمعه شب، شهردار لندن را برای تعطیلی ایستگاه‌های پلیس و کمبود نیروهای پلیس مورد انتقاد شدید قرار داد.

این زن انگلیسی در انتقاد خود به حادثه‌ای اشاره کرد که اوایل سال جاری در نزدیکی منزل او و درست در مقابل یک ایستگاه پلیس، که در حال حاضر تعطیل است، رخ داد و گفت: «شهروندان لندن و همچنین جامعه ما احساس امنیت نمی‌کنند. شما آقای شهردار آمار را به ما ارائه می‌دهید اما من به عنوان یک مادر به شما می‌گویم که ما احساس امنیت نمی‌کنیم».

شهردار لندن نیز در پاسخ اعلام کرد تمام تلاش خود را برای حل این مسئله بکار خواهد گرفت. شهردار  لندن دولت را مسئول کاهش تعداد نیروهای پلیس و کمبود بودجه نیروی پلیس دانست.

گاردین پیشتر در گزارشی به ارقام منتشره از سوی پلیس انگلیس اشاره کرد که حاکی از افزایش جرایم جدی در شهر لندن طی یک سال گذشته است. براساس آمار پلیس، میزان قتل به 44 درصد افزایش یافته و قتل جوانان، سرقت از افراد و سرقت خانگی نیز در حدود یک سوم افزایش داشته است. بنا به اعلام پلیس انگلیس، تعداد جرایم ثبت شده در سال میلادی جاری نشان دهنده افزایش 23 درصدی جرم و جنایت با اسلحه، افزایش 21 درصدی جرایم با چاقو و سلاح سرد و افزایش 18 درصدی در میزان تجاوز است.

سایر شهرهای انگلیس نیز شاهد افزایش بیش از 50 درصدی در میزان جرایم بوده‌اند و آمارهای تازه از افزایش میزان جرایم در کل انگلیس حکایت دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: انگیس ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار