فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هیرمند در خصوص خبر‌هایی مبنی بر آدم ربایی در شهرستان گفت: این موضوع یک شایعه است و هیچ فردی در شهرستان ربوده نشده است.

سرهنگ سنچولی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هیرمنددر گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در خصوص خبر‌هایی مبنی بر آدم ربایی در این شهرستان گفت: طبق بررسی‌ها انجام شده توسط کارآگاهان نیروی انتظامی در خصوص موضوع ربودن افرادی در شهرستان هیرمند می‌توان گفت: این موضوع یک شایعه است و هیچ فردی در شهرستان ربوده نشده است.

سرهنگ سنچولی اظهار داشت: افرادی که اقدام به انتشار خبر‌هایی در خصوص آدم ربایی در شهرستان هیرمند می‌کنند هدف آن‌ها ایجاد رعب و وحشت در بین مردم می‌باشد، اما مردم شهرستان آسوده خاطر باشند که پلیس همواره در کنار آن‌ها خواهد بود.

وی افزود: از تمامی مردم و شهروندان محترم شهرستان هیرمند درخواست می‌شود تا از نشر وگفتن مطالب کذب در خصوص آدم ربایی خوداری کنند چرا که باعث ترس خانواده‌ها و مردم می‌شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان هیرمند در خصوص ربودن یک دختربچه نیز گفت: با بررسی‌های صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس این موضوع کاملا دروغ و بی پایه و اساس است.

وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه مردم آسوده خاطر باشند و امنیت کامل برقرار می‌باشد از مردم خواست با توجه به کوچک بودن شهر، هر گونه خبری را بدون اطلاع از صحت و سقم آن در فضای مجازی منتشر نکنند که باعث تشویش افکار عمومی گردد.

انتهای پیام/ع

 آدم ربایی در شهرستان هیرمند شایعه است

برچسب ها: نیروی انتظامی ، ناجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار