استانداردسازی کالاها اولویت مهم دولت در سال حمایت از کالای ایرانی است

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل گفت: استانداردسازی محصولات تولیدی و صارداتی استان اردبیل از اهمیت بالایی برخوردار بوده و از اولویت های مهم دولت است.

هاشم علایی ،مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار کرد: استانداردسازی محصولات تولیدی و صارداتی استان اردبیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: یکی از اولویت‌های مهم و برنامه‌ریزی‌های دولت به خصوص در صادرات و واردات کالا و حمایت از بخش‌خصوصی و تولیدات داخلی با استفاده عمومی از تولیدات ایرانی  در سال حمایت از تولیدی کالای ایرانی استانداردسازی کالاها است.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان اردبیل افزود: شهرستان بیله‌سوار و در کل دشت مغان به دلیل وجود منابع غنی کشاورزی و برداشت محصول در فصول مختلف سال، بایستی باسکول‌های ثابت همکف استاندارد لازمه را داشته باشند تا کشاورزان عزیز در موقع فروش محصولات از بابت صحت وزن محصولات خود اطمینان داشته و با اعتماد به فروش محصول خود بپردازند.

علایی تصریح کرد: از زمانی که فعالیت گمرک بیله‌سوار 24 ساعته شده است اداره کل استاندارد استان به جد موضوع استانداردسازی جایگاه‌های CNG را در یکی از اولویت‌های کاری خود قرار داده و با همکاران نمایندگی این اداره کل در شهرستان بیله‌سوار وظایف مربوط به این موضوع را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ع

فعالیت گمرک بیله‌سوار 24 ساعته شده است

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.