یک خانواده روستایی در روستای رزق‌آباد بخش مرکزی کاشمر در اقدامی ایثارگرانه، تمام دیه دریافتی بابت فوت فرزند خود در سانحه رانندگی را صرف امور خیریه کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، بخشدار مرکزی کاشمر  گفت: والدین جوان ناکام مرحوم جواد منزوی که در سال 1395 در اثر سانحه تصادف جان خود را از دست داد در اقدامی ایثارگرانه و علی‌رغم آنکه خود این خانواده تمکن مالی چندانی ندارند و با مشکلات اقتصادی زندگی را می‌گذرانند تمامی دیه دریافتی بابت فوت فرزند خود را صرف امور خیریه در روستای رزق‌آباد کاشمر کردند.

سعید چیتی افزود: مبلغ 60 میلیون تومان دیه به این خانواده روستایی تعلق گرفته بود که این خانواده نیکوکار، 10 میلیون تومان را صرف تأمین جهیزیه یک نوعروس محروم و یتیم در این روستا، 10 میلیون تومان صرف مشارکت در تأمین روشنایی ورودی روستا و 40 میلیون تومان دیگر را نیز صرف توسعه مدرسه روستا کردند و هیچ مبلغی از این دیه را برای خود استفاده نکردند.

وی گفت: لازم است این گونه اقدامات مورد توجه و تقدیر قرار گرفته و الگوسازی شود چرا که با توجه به وضعیت اقتصادی کشور، حل مشکلات و نیاز‌های روستا‌ها جز با مشارکت مردم و خیرین امکان‌پذیر نیست و بخشداری مرکزی کاشمر تلاش‌های فراوانی برای جذب کمک‌های مردمی انجام داده و توفیق‌های خوبی نیز در این زمینه به دست آورده است.

در مراسمی با حضور بخشدار مرکزی کاشمر و جمعی از اهالی روستای رزق‌آباد، ضمن افتتاح پروژه روشنایی ورودی جاده این روستا، از اقدام ایثارگرانه خانواده مرحوم جواد منزوی نیز تقدیر به عمل آمد.
 
انتهای پیام//و.ت
 
 
برچسب ها: امور خیریه ، تصادف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.