رئیس سلامت نظام ادارى و دبیرهیئت عالى نظارت ریاست جمهورى بیان کرد: میز خدمت این امکان را در دستگاهها فراهم مى کند که مراجعان در سازمانها و دستگاهى ادارى با سرعت بیشتری کار کنند و بدون مراجعه حضورى اقدامات خود را پیش ببرند.
خرازى تصریح کرد: با راه اندازى میز خدمت در دستگاهها مردم به جاى مراجعه حضوری چندین باره به سازمانی و رفت و آمد بین اتاق هاى مسئولان برای پیشبرد کارها، برنامه های خود را سریع تر طی می کنند و گرفتار امور ادارى، چون مراجعه به دبیرخانه دستگاهها و پاراف کردن نامهها نمی شوند بلکه از این به بعد به یک باجه در میزخدمت هر سازمان مراجعه کرده و مدارک خود را برای ادامه فرآیندها در سیستم الکترونیکى تحویل می دهند.
مسئول نظارت بر حسن اجراى میز خدمت دستگاهها در ادامه بازدید خود به گفت و گو با مراجعه کنندگان به میز خدمت سازمان غذا و دارو پرداخت و ضمن ابراز رضایت از اینکه میزخدمت سازمان غذا و دارو در مسیر درستى حرکت مى کند، از مسئولان درخواست کرد تا براى هرچه بهتر شدن فرآیندها و تسریع امور با مسئولان سندیکا یا نمایندگان شرکت هاى خدمت گیرنده از سازمان غذا و دارو جلساتى برگزار و نواقص را هرچه سریعتر رفع کنند.
انتهاى پیام/