معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل از نگاه ویژه به ورزش فوتبال در راستای توسعه گردشگری ورزشی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری اردبیل، در جریان اردوی پیش فصل تیم فوتبال سایپا در اردبیل با علی دایی سرمربی این تیم و اسطوره فوتبال اردبیل و ایران و آسیا دیدار کرد.

در این دیدار صمیمانه بین دو فوتبالیست اسبق اردبیلی، حسین زاده ضمن تقدیر از افتخار آفرینی های علی دایی و حضور تیم سایپا در اردبیل گفت: استانداری اردبیل در راستای اهداف کلی نظام، نگاه خاصی به توسعه گردشگری دارد و گردشگری ورزشی با توجه به شرایط ویژه جغرافیایی منطقه در این برنامه نقش چشمگیری دارد.

حسین زاده افزود: علاوه بر تلاش های انجام شده در چندسال اخیر در راستای توسعه گردشگری ورزشی همانند میزبانی های آسیایی والیبال در دو مقطع سنی امید و بزرگسالان و برگزاری اردوهای تیم های ملی و باشگاهی در سطح استان، تلاش می شود تا امکانات برای رشته های پرطرفداری همچون فوتبال هم به حد مطلوبی مهیا شود تا با میزبانی از تیم های ملی و باشگاهی و برگزاری مسابقات مختلف، علاوه بر گردشگری ورزشی، در بعد فنی هم بتوانیم کمک حال ورزشکاران استان بابت رشد و ارتقا سطح کیفی آنها باشیم.

انتهای پیام/ح

توسعه گردشگری ورزشی در استان اردبیل

برچسب ها: گردشگری ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.