مسابقات تکواندوی آزاد انتخابی نونهالان دختر استان کرمان که به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی کشور برگزار شد، با معرفی نفرات برتر در کرمان خاتمه یافت.

سلمان خواجه حسنی، دبیر هیئت تکواندو استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات تکواندوی آزاد انتخابی تیم دختران استان کرمان در رده ی نونهالان به منظور اعزام به مسابقات قهرمانی کشور با حضور 37 تکواندو کار از سراسر استان در خانه تكواندو کرمان برگزار شد.

وی با اعلام اینکه شرکت کنندگان از رده ی سنی  ١١تا ١٤ سال بودند، افزود: تکواندوکاران به منظور انتخاب در تیم استان کرمان برای حضور در رقابت های قهرمانی کشور با هم به رقابت پرداختند.

خواجه حسنی تصریح کرد: مسابقات قهرمانی كشور ٢١ تا ٢٦ تير جاری در دو بخش آقايان و بانوان به میزبانی استان كردستان برگزار می شود.

وی یادآور شد: در پایان، یکتا وحیدی از سیرجان، آیدا برخوردار از سیرجان، فاطیما توفیق از کرمان، کیمیا رامین از بم، الناز کلانتری از کرمان، حنانه امینایی از کرمان، الناز سادات موسوی از سیرجان، ریحانه امینایی از کرمان، کیانا پلاشی از سیرجان و راضیه آتش بهار از کرمان به ترتیب در اوزان ۲۹-،  ٣٣-، ٣٧-، ٤١،  ۴۴-، ۴۷-، ۵۱-، ۵۵-، ۵۹- و ۵۹+ عناوین نخست این رقابت ها را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ب

مسابقات تکواندوی آزاد انتخابی نونهالان دختر استان كرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار