محمدحسن قائدی‌ها گفت: تحمیل نیروی انسانی به آموزش وپرورش و استخدام‌های غیرمعقول باید مدیریت شود.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمدحسن قائدیها در آئین معارفه و تکریم مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به ظرفیت‌های آموزش وپرورش استان اظهار کرد: سرپرست آموزش وپرورش این سمت را ایثارگرانه پذیرفت و این حرکت خاضعانه جای تقدیر دارد، در طول شش ماه و اندی که گذشته است بحث‌های متفاوتی بوده و افراد زیادی در این بخش اعلام آمادگی کردند تا چرخ آموزش وپرورش را بگردانند.

وی با بیان اینکه کسی که سکاندار آموزش و پرورش است در واقع خود را مورد آزمایش قرار می‌دهد، اضافه کرد: کسی که وارد این میدان شود در واقع خود را در محک آزمایش گذاشته و درصدد ارائه کمک در این حوزه است ، بی شک آموزش وپرورش ظرفیت‌های زیادی دارد و همه مدیران متعهد در طی ۴۰ سال بعد از انقلاب اسلامی این مسیر را ادامه دادند و آموزش وپرورش را با فعالیت مداوم خودشان امروز به این جایگاه رساندند.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات آموزش وپرورش دخالت های بیجای افرادی از بیرون در این حوزه و نهاد است.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان اصفهان با بیان اینکه ورود مسائل سیاسی در آموزش وپرورش سم  است، اضافه کرد: ایجاد احساس امنیت و آرامش روحی و فکری بین معلمان قابل اهمیت است تا معلم با داشتن این آرامش به سهولت به کار خود ادامه دهد.

وی با بیان اینکه مشکلات نیروی انسانی در آموزش و پرورش مهم است و باید در این زمینه چاره‌اندیشی شود، گفت: تحمیل نیروی انسانی به آموزش وپرورش و استخدام‌های غیرمعقول باید مدیریت شود.

مدیرکل سابق آموزش وپرورش استان اصفهان با بیان اینکه آنچه امروز داریم از تجربه پدران ما بوده و همه آموخته‌هایمان را از آنها کسب کردیم، گفت: حدود ۳۷ سال خدمت کرده‌ام که ۳۰ سال از این خدمت در کارهای اداری  طی شده و مشارکت خانواده ام در طی کردن این مسیر قابل توجه بوده است.

قائدی‌ها یادآور شد: حمایت ویژه دستگاه‌ها و انعقاد ۴۲ تفاهم‌نامه با دستگاه‌ها در دولت تدبیر و امید قابل ذکر است که در پیشرفت فعالیت‌های نهاد آموزش وپرورش مهم بوده است.

انتهای پیام /س

اظهار نظر مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان اصفهان در مراسم معارفه مدیر کل جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار