معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت :مدیر کل جدید آموزش و پرورش از نظرات همه اقشار جامعه استفاده کند و در مسیر کاری خود از طرح های نو وجدید بهره بگیرد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سید حمیدرضا طباطبایی ظهر امروز (پنجشنبه) در جلسه تکریم و معارفه مدیر کل جدید آموزش وپرورش استان اصفهان گفت: همه ما زمانی دوران مدرسه را طی کرده و آموزش وپرورش را لمس کردیم، اداره کردن این سازمان کار مشکلی است و به همین دلیل انتصاب مدیرکل جدید این سازمان قریب به هفت ماه طول کشید.

وی ضمن توصیه به مدیرکل جدید آموزش وپرورش استان اصفهان تاکید کرد: سعی کنید از نظر همه اقشار جامعه استفاده کنید و در دفتر شما فقط به روی قشر خاصی باز نباشد، ضروری است که با سعه صدر و دید باز از نظرات افراد در طرح‌های نو استفاده کرده و تفکر کهنه را رها کنید.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه جایگزین کردن قشر جوان در آموزش وپرورش مهم است، اضافه کرد: در آموزش وپرورش امروز شاهد سالخورده محوری هستیم، بهتر است بدانیم افکار نسل جدید تغییر یافته و باید برای نسل جوان ادامه مسیر را مهیا کنیم و لازم است که وزارت آموزش وپرورش و مدیر کل جدید این مسیر را برای نسل جدید فراهم کنند.

گفتنی است با حکم بطحایی وزیر آموزش پرورش  و پس از هفت ماه علی اکبر کمالی به جای محمد حسن قائدیها برصندلی آموزش و پرورش استان اصفهان تکیه زد.

انتهای پیام/س

مراسم تکریم و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۹ تير ۱۳۹۷
خیلی عالی بود