نخستین خط تولید موتورسیکلت و دوچرخه برقی با سرمایه گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی در شهرستان کازرون به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ احد فتوحی مدیر عامل شرکت شرکت‌های صنعتی فارس با بیان اینکه نخستین خط تولید موتورسیکلت و دوچرخه برقی کشور با سرمایه گذاری یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی در ناحیه صنعتی شهید مصلحیان شهرستان کازرون افتتاح شد، گفت: روزانه ۴۰ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه برقی در این واحد صنعتی تولید خواهد شد.

وی افزود: پیگیر تسهیلات بانکی به سرمایه گذار متولی راه اندازی این خط تولید برای توسعه این واحد صنعتی و افزایش میزان تولید آن هستیم و براین باوریم که باید از سرمایه گذاران واقعی برای ایجاد اشتغال و رونق تولید حمایت کنیم..

فتوحی بیان کرد: حمایت از سرمایه گذاران به عنوان رکن اصلی تولید کالای ایرانی در دستور کار قرار دارد و به سرمایه گذاران در شهرک‌های صنعتی، مشوق‌های سرمایه گذاری تعلق می‌گیرد.

وی ادامه داد: همچنین در شهرک‌های صنعتی از سرمایه گذاران برای توسعه فناوری‌های بالا و از شرکت‌های دانش بنیان برای استقرار در این شهرک‌ها حمایت و به آن‌ها مشوق‌های لازم اعطا می‌شود.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین به آغاز اجرای طرح توسعه تصفیه خانه ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون اشاره و بیان کرد: پیمانکار این طرح انتخاب شده و قرار است این پروژه با اعتباری افزون بر ۱۴ میلیارد ریال تا پایان سال ۹۷ به انجام رسد.

فتوحی اظهار داشت: ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون در فضایی به وسعت ۸۳ هکتار احداث شده که ۴۸ هکتار آن زمین صنعتی است و از این میزان تا کنون ۳۲ هکتار آن به متقاضیان واگذار شده است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: در این ناحیه صنعتی ۲۲ واحد با اشتغالزایی ۷۶۱ نفر فعال است و همچنین از ظرفیت استقرار ۲۴۰ واحد صنعتی دیگر با اشتغالزایی یک هزار و ۳۰۰ نفر نیز برخوردار است.
انتهای پیام/ر

افتتاح خط تولید موتورسیکلت و دوچرخه برقی کشور در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار