فاز نخست تقاطع غیرهمسطح جوادیه در شیراز به بهره برداری رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسین آرگیو معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز امروز یکشنبه ۲۷ خرداد در مراسم افتتاح فاز نخست تقاطع غیر همسطح جوادیه، اظهار کرد: در اسناد بالادستی ۴ رینگ دور شهری برای شیراز در نظر گرفته شده و نیاز است که در تمام این رینگ‌ها، تقاطع‌های غیرهمسطح مناسب‌سازی شود.

وی اعتقاد دارد در رینگ‌های داخلی شهر نیازی به اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح نیست، و در رینگ‌های میانی می‌توان با اصلاح هندسی معابر، دوربرگردان‌ها و چراغ فرماندهی مشکلات ترافیکی را برطرف کرد.

حسین آرگیو با بیان اینکه اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح و طرح های ترافیکی در رینگ‌های پیرامونی شهر، سرعت عمل و روند انجام کار بهتر است، تصریح کرد: امروز در ۵۰۰ نقطه از کلانشهر شیراز طرح‌های ریز و درشتی را در زمینه‌های مختلف در حال اجرا است.

معاون شهرداری شیراز اضافه کرد: طرح‌های شهرداری تمام بخش‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، ورزشی و خدماتی را در بر می‌گیرد.

آرگیو افزود: اعتبار مورد نظر برای اجرای طرح‌های شهرداری شیراز حدود یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است و تعداد ۱۸ طرح بزرگ توسط شهرداری شیراز مراحل ساخت را طی می‌کند که اعتبار پیش‌بینی شده برای این طرح ها، ۴۵۰ میلیارد تومان است.

معاون شهرداری شیراز ادامه داد: شهرداری در اجرا و بهره‌برداری از طرح‌ها به دنبال کار نمایشی نیست، و هر بخش از طرح‌ها که آماده شده و قابل بهره‌برداری باشد و مشکلات را کاهش دهد، به بهره‌برداری می‌رسد.

آرگیو به مشخصات طرح جوادیه، اشاره کرد و افزود: اعتبار پیش‌بینی شده برای کل این طرح، ۱۱۷ میلیارد تومان است که فاز اول آن حدود ۲۰ میلیارد تومان از این اعتبار را شامل می‌شود.

معاون فنی عمرانی شهرداری شیراز تصریح کرد: بخشی از این طرح در محدوده تقاطع ایمان تا دینکان به علت معارض هنوز اجرایی نشده است.

وی بیان کرد: طرح‌های در حال اجرای شهرداری از سرعت خوبی برخوردار بوده و با داشتن تقویم زمانی مشخص، در قالب‌های پیش‌بینی شده پیگیری شده و دنبال می‌شود.

انتهای پیام/ن

افتتاح فاز اول تقاطع جوادیه شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار