مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گلستان گفت: تا کنون ۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای اشتغال فراگیر دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ سعید مازندرانی عصر امروز درجلسه اقتصاد مقاومتی و کارگروه اشتغال استان گلستان که با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در استانداری برگزار شد گفت: تا کنون در طرح‌های اشتغالزایی ۲ هزار و ۴۱۴ پرونده با ۷۷۴ میلیارد تومان برای بیش از ۷ هزار شغل به دبیرخانه معرفی شده است.

مازندرانی افزود: از این تعداد ۱هزار و ۷۵۶ فقره پرونده با ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات به بانک‌ها معرفی شده است.

مازندرانی گفت: تاکنون ۳۱۵ فقره پرونده به مبلغ ۳۴۲ میلیارد تومان برای ۸۰۸ شغل تسهیلات دریافت کرده‌اند که از این نظر رتبه چهارم کشور را داریم.

مازندرانی به ۴۲۷ میلیارد تومان سهم استان در طرح اشتغال فراگیر بوده است، گفت: ۳۸۵ پرونده با ۵۳۸ میلیارد تومان تسهیلات برای ۲ هزار و ۷۶۹ شغل به دبیرخانه معرفی شده است که ۴۹ پرونده، ۲۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده اند.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: ۲۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان سهم استان از اعتبارات طرح مشاغل خانگی امسال است.

وی درباره کارورزی و تعداد افرادی که در این سامانه ثبت نام کرده اند، افزود: تاکنون ۳ هزار و ۷۲ کارورز ثبت نام کردند که ۸۴۳ نفر قرارداد کارورزی با آن‌ها منعقد شده است.

مازندرانی ادامه داد: در اشتغال روستایی تاکنون ۵۰ میلیارد تومان به استان ابلاغ شده که در حال پرداخت به متقاضیان است.

وی گفت: سال گذشته ۱۹ هزار و ۴۰۰ شغل برای استان پیش‌بینی شده بود که انتهای سال این تعداد به بیش از ۲۱ و ۵۰۰ نفر رسید. بررسی‌های آماری حاکی از راستی آزمایی ۸۹ درصدی است.

مازندرانی اضافه کرد: امسال ۵۰ درصد تعهد اشتغال استان افزایش یافته و تا پایان سال ۳۰ هزار شغل در استان ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/گ/ق

 

دریافت تسهیلات برای ایجاد اشتغال در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.