با اشتغال ۲ هزار و ۴۲۴ نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، آمار شاغلین در این نواحی به ۷۵ هزار تفر رسید

اشتغال ۷۵ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضویبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: در سال 96، با بهره برداری از 148 طرح صنعتی در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای 2424 نفر ایجاد اشتغال شده است.

مسعود مهدی زاده مقدم با اشاره به سرمایه گذاری واحد‌های به بهره برداری رسیده افزود: 40 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری توسط 2553 طرح صنعتی به بهره برداری رسیده در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صورت گرفته است.

وی گفت: از 2553 واحد به بهره برداری رسیده 229 واحد از جمله واحد‌های کارگاهی بوده که این واحد‌ها به دلیل مزیت‌هایی مانند کاهش هزینه‌های انبارداری و حمل ونقل، افزایش بهره وری بازاریابی، حذف زمان و کم کردن دغدغه‌های سرمایه گذاران برای تولید دارای متقاضیان قابل توجهی هستند.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی در رابطه با تعداد قرارداد‌های واگذاری حق انتفاع زمین به متقاضیان سرمایه گذاری در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی، افزود : 3964 قرارداد واگذاری حق انتفاع زمین منعقد شده است که بر اساس این قرارداد‌ها 2048 هکتار زمین به متقاضیان سرمایه گذاری واگذار شده است.

مهدی زاده گفت : تعهد این شرکت در سال 96 انعقاد 200 قرارداد و واگذاری 80 هکتار زمین بوده است که این تعهد به میزان حتی بیش از 120 درصد اجرایی شد.

انتهای پیام// ف. ح
 

افزایش اشتغال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی

برچسب ها: شهرک صنعتی ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.