مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: امسال امکان صدور بلیت انفرادی برای زائران اربعین حسینی در استان فراهم شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ علی اصغر بدیعی مقدم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار داشت: با رایزنی و هماهنگی انجام شده، افرادی که قصد دارند درمراسم اربعین، به صورت انفرادی در عتبات عالیات حضور داشته باشند، می‌توانند نسبت به اخذ بلیت از شرکت‌های مسافری استان اقدام کنند.
رئیس کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین حسین (ره) خراسان شمالی افزود: هماهنگی‌های لازم با سایر استان‌ها در این باره انجام می‌شود تا ناوگان حمل و نقل عمومی زائران اربعین که به صورت انفرادی برای حضور در مراسم راهپیمایی اقدام می‌کنند، را به خوبی خدمات رسانی کنند.
بدیعی مقدم تاکید بر آمادگی‌های لازم برای جابه جایی زائران حسینی برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی باهماهنگی انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان داشته است.
به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی، مهران، مرز خروجی زائران خراسان شمالی برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی انتخاب شده است.
انتهای پیام/آ


انتخاب مهران، مرز خروجی زائران خراسان شمالی برای شرکت در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.