معاون خدمات شهری بیان کرد: 650 تابلوی گردشگری و معرف معابر در سه ماهه نخست امسال توسط شهرداری همدان نصب شده است.

نصب 650 تابلوی گردشگری و معرف معابر در سه ماهه نخست امسالبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وحید علی ضمیر معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: جهت ساماندهی و تسهیل در شناسایی معابر، کوچه‌ها و دسترسی آسانتر شهروندان به مکان‌های مورد نظر، تابلوهای مخدوش یا قدیمی به صورت محله‌ای جمع آوری و تابلوهای جدید نصب می‌شود که در سه ماهه نخست سال 97 بیش از 650 عدد تابلو اسامی کوچه‌ها و معرف میادین و معابر نصب شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری، در میدان امام خمینی (ره)، پیاده راه بوعلی و اکباتان اقدام به ساخت و نصب تابلوهای اعلانات، تابلوهای اسامی کوچه‌ها به صورت سنگی، راهنمای گردشگران در ابتدای ورودی کاروانسرای‌های ثبت شده و نصب تابلوهای راهنمای مسیر جهت ورودی‌های هر خیابان و راهنمای محوطه گنجنامه برای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران کرده است که می‌تواند نقش مهمی در رونق گردشگری و اقتصادی شهر ایفا کند.

وی درخصوص تابلوهای راهنمای مسیر هم افزود: مهم‌ترین کاربرد تابلوهای راهنمای مسیر در معابر شهری، مسیریابی سریع رانندگان برای انتخاب کوتاه‌ترین و بهترین مسیر است؛ پس در این راستا سازمان اقدام به مکان یابی، طراحی مسیرها، اجرای فنداسیون ساخت تابلو و نصب اغلب تابلوها در ورودی‌های شهر همدان کرده است.

معاون خدمات شهری ادامه داد: در این سه ماهه با درخواست شهروندان و مراجعه به محل و تهیه کروکی در محل‌هایی همچون کوی شهید مدنی، کوی فرهنگیان، کوی الوند، کوی امیرکبیر، محله خضر، خیابان‌های آیت‌ا...طالقانی، بنی هاشم، فرهنگ و... بیش از 300 پلاک ساخته و نصب شده است.

وی از طراحی، ساخت و نصب تابلوهای ترافیکی و خدماتی شامل: تابلوهای سرویس بهداشتی، آتش زدن ممنوع، شستشوی خودرو ممنوع، نمازخانه، پارکینگ  نیز در خصوص مبلمان اطلاع رسانی خبر داد.

علی ضمیر در پایان به هزینه بالای تهیه و نصب تابلوهای شهر اشاره داشت و گفت: شهروندان در نگهداری و مراقبت از تابلوهای میادین، خیابان‌ها و کوچه‌ها اقدام کنند و در موقع نصب تابلوها همکاری لازم را با همکاران شهرداری داشته باشند.

انتهای پیام/د.ا

نصب تابلوهای گردشگری و راهنمایی مسیر توسط شهرداری همدان

برچسب ها: شهرداری ، شوراری شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.