نماز عید سعید فطر فردا ساعت 7:45 به امامت نماینده ولی فقیه در استان همدان در مصلی این شهر اقامه می شود

اقامه نماز عید فطر در مصلی همدان به امامت آیت ا... محمدیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام سید مرتضی حسنی حلم دبیر ستاد اقامه نماز اظهار کرد: نماز عید سعید فطر فردا ساعت 7:45 به امامت آیت‌الله محمدی در مصلی همدان اقامه می‌شود.

وی  با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود 40 هزار نفر در نماز عید فطر حضور به هم رسانند اضافه کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و خدماتی امکانات خود را در جهت برگزاری هر چه بهتر نماز عید فطر در همدان بسیج کرده‌اند.

حسنی حلم ضمن قدردانی از دستگاه‌های متولی در حوزه اقامه نماز عنوان کرد: مصلی همدان در میان مصلی‌های کشور به لحاظ موقعیت جغرافیایی، فضای زیبا و مفرح و دسترسی آسان مردم به این نقطه از شهر کم‌نظیر است.

دبیر ستاد اقامه نماز بیان کرد: با همکاری شهرداری بیش از 100 دستگاه اتوبوس از ساعت 5:30 صبح در ایستگاه‌ها آماده جابجایی رایگان نمازگزاران عید فطر هستند.

معاون خدمات شهری شهردار همدان هم در خصوص اقدامات شهرداری همدان برای برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر در مصلی امام(ره) عنوان کرد: خط‌کشی خیابان‌های منتهی به جایگاه نماز، رنگ آمیزی جدول‌ها و حفاظ‌های جاده موجود در مسیر مصلی، نصب و گل آرایی طاق نصرت و گل آرایی جلوی محراب و جایگاه و مسیر مصلی در محل برگزاری نماز، تأمین دستگاه صوتی نماز، جلوگیری از حضور وانت‌بارها و بساط گستران در معابر و پارکینگ اطراف مصلی، نصب بنر اطلاعات مسیر توقف اتوبوس‌های مسیر در سه نقطه، رایگان بودن سرویس رفت و برگشت اتوبوس‌ها به تپه مصلی برای نماز، استقرار خودروی آتش نشانی در محل برگزاری نماز از تمهیدات اندیشیده شده است.

وحید علی‌ضمیر افزود: پاک‌سازی، جمع آوری نخاله، تنظیف، آب کوبی، رفع نواقص جزیی، راه‌اندازی سرویس‌های بهداشتی، لکه گیری مسیرهای منتهی به مصلی و اقدامات لازم جهت جایگاه سخنرانی، تهیه و توزیع کیسه‌های کفش، توزیع بروشور و نقشه مسیر تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها برای انتقال نمازگزاران، چاپ و نصب بنر تبریک عید در مصلی، تهیه و توزیع بسته‌های پذیرایی در ایستگاه‌های صلواتی نیز از دیگر اقداماتی است که انجام می‌شود.

انتهای پیام/د.ا

برگزاری نماز عید فطر در همدان

         

       

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.