فرماندار تربت جام گفت : استکبار جهانی به دنبال فروپاشی نظام اسلامی است غافل از اینکه مردم انقلابی ایران برای استمرارو تقویت نظام خون‌ها ریخته اند و با این حوادث مشکلی برای کشوربوجود نمی‌آید.

استکبار جهانی به دنبال فروپاشی نظام اسلامی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،  مرتضی حمیدی در جلسه شورای اداری افزود: ملت قهرمان ایران مردمی نیستند که با فتنه‌های آمریکا و عوامل داخلی و خارجی از نظام فاصله بگیرند می‌دانیم اتفاقات اخیر تاثیرمنفی براقتصاد کشور گذاشته است، اما نباید مردم را ناامیدکرد ومابیش از هر زمانی به وحدت، صمیمیت و یکپارچگی نیازمندیم.

وی ادامه داد: شهرستان تربت جام با کشور افغانستان هم مرز است و آمریکا گرو‌های تروریستی را درآنجا برای مبارزه با نظام اسلامی مستقر کرده است و این را همه گروه‌ها داخلی بدانند که اگر کشور آسیبی ببیند آتش آن دامن همه افراد را می‌گیرد.

فرماندار تربت جام گفت: با وجود رهبری عالمانه و آگاه و مقتدر و مقاومت نیرو‌های جان برکف نظامی، انتظامی و امنیتی و بسیجی تا الان مشت محکمی بر دهان مخالفین نظام زده ایم و انقلاب اسلامی راه خودش را ادامه می‌دهد.

حمیدی با قدردانی از مجموعه عملکرددستگاه قضایی تربت جام افزود: شهید بهشتی شخصیتی علمی، عرفانی، معنوی، سیاسی، خلاق مدار، مبتکر، محقق و تحصیل کرده حوزه و دانشگاه بود و تمام پژوهش‌های شهید جهت دار بود.

فرماندار با اشاره به وضعیت بحران آب تاکیدکرد: در حوزه آب دچارمشکل هستیم و بایستی درست و بهینه آب مصرف کنیم و در جهت کاهش مصرف آب تلاش کنیم و مدیران اجرایی برای پرداخت بدهی قبوض خدمات اقدام کنند.

احمد عارفی نیا رئیس دادگستری تربت جام نیز در این جلسه گفت : اجرای عدالت خیلی مهم است و اختصاص به قوه قضائیه ندارد واین قوه پرچمدار آن است ودر دستگاه قضا با حضور مجموعه قضات، ساختاررسیدگی به پرونده‌ها اجازه نمی‌دهد حق کسی ضایع شود.

وی با اشاره به معضل طلاق در تربت جام افزود: آمار طلاق نسبت به گذشته ۲۰ درصد کاهش یافته که این امر حاصل تلاش قضات و علما در صلح و سازش است.

عارفی نیا ادامه داد: برابر جمعیت شهرستان ۳۰ درصد چارت سازمانی اداری و ۱۴ نفر قاضی داریم که متاسفانه شهرستان تربت جام بر اساس جمعیت نصف کادرقضایی را دارد که با پیگیری‌های انجام شده اداره کل در صدد جبران آن هست.

رئیس دادگستری تربت جام گفت : بیشترین زندانیان شهرستان را مواد مخدر تشکیل می‌دهدکه متاسفانه هم مرزی با افغانستان این مشکل را برای شهرستان بوجودآورده و از هزارنفر زندانی در این شهر ستان ۴۰۰ نفرآن مربوط به مواد مخدر است.

در ادامه امام جمعه اهل سنت تربت جام با تجلیل ازمقام والای شهدای هفتم تیر و بویژه شهید بهشتی و علی اکبر دهقان و گرامیداشت هفته قوه قضائیه گفت:: در نظام اسلامی قضات به دستورات اسلام، قرآن و سنت نبوی و قانون اساسی عمل می‌کند.

مولوی شرف الدین جامی الاحمدی افزود: همه وظیفه داریم از دستورات اسلام، قوانین انقلاب اسلامی و، ولی فقیه مقام معظم رهبری که مسلح به احکام اسلام و قرآن هستند پیروی و اطاعت کنیم.

انتهای پیام // ز. ج
 
 


برگزاری جلسه شورای اداری در تربت جام

برچسب ها: فرمانداری ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.