قاچاق كالا ؛ اساس اقتصاد و سلامت جامعه را هدف قرار داده است.

قطع شدن اساس اقتصاد و سلامت جامعه با قاچاق كالابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، دبير كميسيون برنامه و هماهنگي مبارزه با قاچاق كالا و ارز خراسان رضوی در جلسه شوراي اداري تربت جام با بیان این مطلب گفت : پديده قاچاق از نظر شرعي و قانوني حرام است و بايد علماي ديني افكار عمومي جامعه را نسبت به اين مسئله روشن نمايند.
محمدابراهيم افشاري با بیان اینکه مردم بهترين عوامل براي مبارزه باقاچاق هستند افزود: در طي دوسال گذشته قاچاق تا حدودي كنترل شده و توجه به جلوگيري از گسترش قاچاق كمتر از امنيت در جامعه نيست و بايد همه دستگاههاي اجرايي ، قضايي و مردم نسبت به قاچاق حساس باشند و الگوي مصرف جامعه در جلوگيري و گسترش قاچاق موثر است .
او در ادامه تصريح كرد: تنها 3 درصد از قاچاق كشور از مرزهاي خراسان رضوی صورت مي گيرد و 97 درصد ديگر از ساير استان ها به مشهد اتفاق مي افتد و بيشتر كالا ازطريق حمل و نقل جاده اي صورت مي گيرد.
دبيركميسيون برنامه وهماهنگي مبارزه با قاچاق كالا و ارز خراسان رضوی گفت : بايد سطح عرضه را براي قاچاقيان كالا ناامن كنيم و اولويت ستاد قاچاق كالا در این استان سطح عرضه و پيشگيري از قاچاق كالا مي باشد.
انتهای پیام// س ج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.