مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت: با توجه به لزوم توجه جدی به تولید و حمایت از کالای ایرانی و ایجاد اشتغال پایدار، در مرحله دوم، طرح‌های پیشنهادی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کرمان به منظور اخذ تسهیلات از محل اعتبارات ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،   احمد مسعودی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرمان گفت:پس از تشکیل ستادی در فرمانداری کرمان جهت تصویب تسهیلات از محل اعتبارات ایجاد اشتغال پایدار روستایی و عشایری، این مدیریت ۴۶ طرح شامل طرح‌های اولویت دار صنایع تبدیلی و تکمیلی، شیلات، باغبانی و دام با مبلغ کل ۳۹۰ میلیارد ریال را به این ستاد ارائه کرد.

وی افزود: ۱۴ طرح با کسب مجوز از کمیته فنی استان به تصویب رسیدند که جمع کل این تسهیلات مورد نیاز این طرح‌ها ۱۵۸ میلیارد ریال می‌باشد که به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مسعودی در پایان اظهار کرد: این مدیریت برای دستیابی به تعهدات ایجاد اشتغال از کارآفرینان برتر استان و همچنین تولید کنندگان پیشرو از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و در صدد هستیم تولید محصولات سالم که عمدتا مصرف خانوار‌های ایرانی است را تامین کند.

انتهای پیام/ی

تولید محصولات سالم برای خانواده های ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار