از امروز سوالات خود را در زمینه «آمبولی» از ما بپرسید تا پاسخ آن را از متخصصان جویا شویم.

سوالات خود در زمينه.    را در اينجا مطرح كنيد

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از طریق کلینیک آنلاین می‌توانید سوالات پزشکی و سلامت خویش را با متخصصان در میان بگذارید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ آن را دریافت کنید.

کلینیک آنلاین برای تحقـق آرمـان سـلامـت همگانی جامعه ایجاد شده اسـت که در آن کادر متخصصان علم پـزشکـی به سـوالات شما پاسخ می دهند.

برای ارسال سوال به تیم پزشکی کلینیک آنلاین و دریافت پاسخ سوالات خود به صورت رایگان به ثبت نظرات مراجعه و سوال خود را به راحتی ثبت کنید تا تیم پزشکی ما پاسخ سوالات شما را ارسال کنند.

از هم اکنون می توانید همه سوالات خود در زمینه «آمبولی» را تا ساعت 24 شنبه ارسال و پاسخ سوالات خود را راس ساعت 17 يكشنبه از تیم پزشکی ما دریافت کنید.

انتهای پیام/

طرح سوال از کلینیک آنلاین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بدخشان
۰۹:۵۶ ۰۸ تير ۱۳۹۷
با سلام من 3سال پیش عمل لیپوماتیک در قسمت ران انجام دادم وپس از عمل دچار امبولی ش سوالم اینه ایا احتمال دارد اگر مجددا این عمل رو در قسمت پا انجام دهم باز هم دچار امبولی بشدم چه راهکاری وجود دارد برای پبشگیری ؟ایا واریس پا در این مورد تاثیر گذاره؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۶:۱۲ ۰۷ تير ۱۳۹۷
با سلام
سه سال پیش بعد از عمل زانو دچار DVT عمقی وریدی شدم الان فقط آسپرین مصرف میکنم وظاهرا باید بخاطر ورم پا تا آخر عمر بسازم واز جوراب واریس بالای زانو استفاده میکنم آیا بااین وضعیت دائمی بودن ورم پا وگرانی جوراب واریس آیا میشود ازجوارب مارک داخلی استفاده کرد.
باتشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۱ ۰۷ تير ۱۳۹۷
چند سال پیش بدلیل سرطان سینه چپ تحت عمل جراحی قرار گرفتم و الان الحمدالله خوبم . اما دکترها تاکید دارند که هیچوقت از دست چپم برا امپول زدن یا گرفتن فشارخون استفاده نکنم میخواستم ببینم تا کی باید اینطوری باشه یعنی اگر از دست چپم استفاده بشه دچار امبولی میشم؟
Iran (Islamic Republic of)
اسیه
۱۵:۰۴ ۰۷ تير ۱۳۹۷
با سلام
من از فروردین ماه امسال، سه دوره سیکل ماهیانه پشت سرهم از داروهای هورمونی بخاطر انتقال جنین استفاده کردم که دفعه و دوره سوم سیکل ماهیانه ودر خرداد ماه و بعد از انتقال جنین بخاطر امبولی ریه و قطع داروهای هورمونی انتقال ناموفق بود و من 21 روز زالربان 15 روزی دوبار استفاده کردم والان یک هفته است که زالربان 20 مصرف میکنم سوالات من:
1- تا چند مدت باید زالربان 20 مصرف کنم؟
2- با توجه به اینکه جنین فریر شده دارم بعد از چند ماه دیگه باید برا انتقال جنین به مرکز ناباروری مراجعه کنم؟
ممنون
آخرین اخبار