معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از ثبت نام ۲۳۰ هزار دانش آموز استان در پایگاه‌های اوقات فراغت خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ علمی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در آئین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی دانش آموزان استان گفت:: برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان درپنج محورمهارت ارتباطی، معرفتی، مهارت‌های حرفه‌ای، مهارت‌های فرهنگی، هنری، مهارت‌های اقتصادی و اشتغال زایی ومهارت‌های ورزشی و سلامت برنامه ریزی شده است.

وی افزود: ۴۰۰ رشته در استان برای رسیدن به هدف والای آموزش پرورش در ایام تابستان در سامانه همگام برنامه ریزی شده است که دانش آموزان می‌توانند برای غنی سازی اوقات فراغت درآن ثبت نام کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش وپرورش استان گفت:طرح اوقات فراغت تابستان ۹۷ با شعار حمایت ازکالای ایرانی، هردانش آموز یک مهارت برگزار می‌شود.

علمی با بیان اینکه طرح اوقات فراغت فرصتی برای پیشگیری ازآسیب‌های اجتماعی وپرورش استعداد‌های دانش آموزان است افزود: بیش از ۲ هزار و ۲۵۵ پایگاه اوقات فراغت تابستان امسال در استان دایر شده است.

وی با اشاره به اینکه خانواده باید اوقات فراغت فرزندان را رهبری و مدیریت کند گفت: اوقات فراغت، تجربه زندگی، یک نیاز اساسی برای زیستن و فرصتی برای یادگیری، خلاقیت و نوآوری است. 

 

انتهای پیام/ش

آغاز برنامه‌های تابستانی دانش آموزی در آذربایجان شرقی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.