مدیر کل تامین اجتماعی استان کرمان گفت:کارفرمایان ۶۱۸ میلیارد تومان به سازمان تامین اجتماعی استان کرمان بدهی معوقه دارند .

بدهی میلیاردی کارفرمایان به تامین اجتماعی کرمانبه گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  سیدعلی حسینی گفت: با اشاره به اینکه در صورت پرداخت معوقات تا 10تیر جرائم بخشوده می شود تصریح کرد:در صورت همکاری کارفرمایان و پرداخت بدهی این مبلغ جریمه صرف توسعه کسب و کار آنان می‌شود.

حسینی ازاجرای طرح فرهنگی انتخاب بازنشسته و مستمری بگیر نمونه تامین اجتماعی در استان کرمان با هدف ایجاد انگیزه در رویکرد بهتر زندگی برای بازنشستگان و مستمری بگیران هم خبر داد و گفت: در این طرح آیتم‌های امتیاز در فرم‌ها مشخص شده و تربیت فرزندان مستعد و تحصیل کرده و همچنین مدیریت هزینه‌ها از جمله امتیازات نمونه شدن هستندکه فرم‌ها توسط دفاتر و شعب استان ارائه می‌شود.

کانون بازنشستگان تامین اجتماعی سیرجان با زیربنای ۱۲۰ مترمربع و با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان و اشتغال زایی ۵ نفر به بهره برداری رسید ،همچنین دفتر مشاوره سازمان تامین اجتماعی سیرجان با هدف مشاوره‌های لازم حقوقی و بیمه‌ای و رفع مشکلات مردم و مراجعه کنندگان و کاهش روال اداری نامه‌ها نیز دربیمه تامین اجتماعی سیرجان افتتاح شد.

انتهای پیام/ح

بدهی میلیاردی کارفرمایان تامین اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار