حبیبی معاون امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: هیچ بهانه‌ای از بانک‌های عامل برای پرداخت نکردن تسهیلات روستایی پذیرفته نمی‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛حبیبی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که صبح امروز در استانداری برگزار شد با بیان اینکه تاکنون ۸۱۸ طرح با رقم ۲۳۰ میلیارد تومان به منظور ارایه تسهیلات اشتغال‌زایی روستایی به بانک‌های عامل استان ارسال شده است گفت: از آنجاکه بانک‌ها در اولویت بندی، تشخیص و پذیرش طرح‌های ارائه شده آزادی عمل دارند برای پرداخت نکردن تسهیلات به متقاضیانی که مدارک آن‌ها کامل است، بهانه‌ای نخواهند داشت.

معاون امور اقتصادی استاندار با انتقاد از عملکرد برخی از بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات روستایی گفت: با آنکه طی هفته گذشته رتبه استان در جذب اعتبار تخصیص داده شده چند پله ترقی داشته، اما مطلوب نیست و نیازمند تلاش بیشتری از سوی سیستم بانکی هستیم.

منوچهر حبیبی گفت: ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال روستائیان تخصیص داده شده که افزایش جذب این منابع نیازمند تعامل هر چه بیشتر دستگاه‌های اجرایی با سیستم بانکی است.

حبیبی همچنین با انتقاد از عملکرد دستگاه‌های استان در ارائه طرح‌های تسهیلات فراگیر گفت: در زمینه جذب این نوع از تسهیلات عقب هستیم و باید دستگاه‌های اداری استان نیز تلاش بیشتری برای ارائه طرح‌ها داشته باشند.

انتهای پیام/.

هیچ بهانه‌ای از سیستم بانکی برای پرداخت تسهیلات روستایی پذیرفته نمی‌شود

 

 

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.