مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: در ۳ ماهه اول سال جاری تعداد ۱۵۲ هزار و ۲۰۲ درخواست کارت ملی هوشمند در سطح استان اخذ شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا دهمرده مدیرکل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران با اشاره به روند ثبت‌نام کارت ملی هوشمند، اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان در سال گذشته عملکرد بسیار خوبی در زمینه ثبت‌نام کارت هوشمند ملی در کشور داشته است.

دهمرده ادامه داد: با اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در سطح استان ثبت احوال استان توانسته بین ۳۱ استان کشور رتبه برتر در پوشش حداکثری کارت هوشمند ملی را در سال ۱۳۹۶ در کشور کسب کند که با صدور یک میلیون و ۳۰۰ هزار کارت از ابتدای طرح تاکنون ۷۴.۴ درصد از جمعیت بالای ۱۵ سال در استان کارت هوشمند ملی دریافت کرده‌اند.

وی گفت: با توجه به اینکه همه خدمات دستگاه‌های اجرایی از سال آینده با ارائه کارت هوشمند ملی صورت خواهد گرفت و از طرفی اعتبار کارت‌های شناسایی قبلی تا پایان سال به اتمام می‌رسد، از هم استانی‌هایی که تاکنون برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده‌اند دعوت می‌شود از طریق آدرس اینترنتی www.ncr.ir با مراجعه به ادارات ثبت احوال، دفاتر پیشخوان دولت و ادارات پست برای تکمیل فرآیند ثبت‌نام کارت هوشمند ملی خود و افراد بالای ۱۵ سال خانواده اقدام کنند.

دهمرده خاطرنشان کرد: با توجه به اطلاع‌رسانی از طریق پیامک به افراد جهت مراجعه به ایستگاه جهت ثبت‌نام و یا تحویل کارت از افرادی که نسبت به ثبت‌نام و نوبت‌گیری در سایت اقدام کرده‌اند نیز خواست در تاریخ تعیین شده بر روی برگه درخواست به ادارات ثبت احوال مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین هموطنان عزیز می‌توانند جهت اطلاع از مراحل صدور کارت هوشمند خود از کد USSD " موبایل #۶۰۹۰*۴* استفاده کنند تا به طور درقیق مطلع شوند صدور کارت ملی آن‌ها در چه مرحله‌ای قرار دارد.

انتهای پیام/ع

ثیت کارت هوشمند ملی در سیستان و بلوچستان 

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار