مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان ۸۲ درصد جمعیت سیستان و بلوچستان کارت ملی هوشمند دریافت کردند.

رضا راحت دهمرده مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۲۲ نفر در این استان کارت ملی هوشمند دریافت کرده اند که ۸۲ درصد جمعیت بالای ۱۵ سال را شامل می‌شود.

وی گفت: بر اساس آمار‌های جمع آوری شده یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۵۲ نفر (جمعیت بالای ۱۵ سال) در سیستان و بلوچستان واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند که از این تعداد یک میلیون و ۲۷۹ هزار و ۲۲ نفر تاکنون کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده اند.

وی ادامه داد: هم اینک در ۷۰ ایستگاه با ظرفیت روزانه بیش از چهار هزار و ۳۰۰ نفر در حال نام نویسی افراد برای دریافت کارت ملی هوشمند در سیستان و بلوچستان هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه خدمات دستگاه‌های اجرایی امسال با ارائه کارت هوشمند ملی انجام می‌شود و از طرفی اعتبار کارت‌های شناسایی قبلی به اتمام رسیده است از هم استانی‌هایی که تاکنون برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکرده اند درخواست می‌شود نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

مدیرکل ثبت احوال سیستان و بلوچستان گفت: نام نویسی برای کارت ملی هوشمند تنها از طریق پایگاه اینترنتی www.ncr.ir انجام می‌شود و تمام افراد بالای ۱۵ سال می‌توانند در هر نقطه که دسترسی به اینترنت دارند نسبت به نام نویسی در این رابطه اقدام کنند.

دهمرده افزود: با توجه به صدور کارت هوشمند ملی در کمتر از یک ماه برای شهروندانی که پیامک ارسال شده برای تحویل یا تعیین وضعیت نام نویسی خود به ایستگاه مورد نظر مراجعه کنند، زیرا در صورت مراجعه نکردن در بازه زمانی مشخص برای تحویل، کارت باطل شده و باید از ابتدا فرآیند نام نویسی را طی کنند.

انتهای پیام/گ

دریافت کارت ملی هوشمند در سیستان وبلوچستان

برچسب ها: ثبت احوال ، کارت ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار