رسولی با اشاره به اینکه بخشی از بدهی‌های دولت تکالیف قوانین بودجه سنواتی است، گفت: بخش دیگر تکالیف قوانین ثابت مانند مصوبه ۲ میلیاردی مجلس است.

بدهی دو میلیارد دلاری دولت به شهرداری تهرانسید حسن رسولی عضو شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار  حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ابهاماتی که میزان بدهی‌های دولت به شهرداری تهران وجود دارد گفت:  شهرداری ادعاهایی نسبت به این بدهکاری‌ها دارد که شامل چند سرفصل است و یکی از آنها تکالیف قوانین بودجه سنواتی است.

عضو شورای شهر تهران تصریح کرد: سرفصل دیگر، تکالیف قوانین دائمی و ثابت مانند قانونی است که مجلس در سال 87 تصویب کرده تا دولت 2 میلیارد دلار از صندوق ذخیره ارزی برای توسعه حمل و نقل ریلی به شهرداری بدهد.

وی افزود: بخشی از این مبلغ سهمی است که متعلق به شهرداری بوده و به خزانه واریز می‌شود که جرایم رانندگی نمونه‌ای از آنها است.

خزانه‌دار شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در این سرفصل‌ها هیئت مشترکی از طرف دولت و شهرداری تشکیل شده که از درون هر سرفصل ارقام آن را استخراج کنند و به یک صورتحساب توافقی برسند که حساب‌های بین دو طرف در فصل‌های مختلف از لحاظ اعداد روشن شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: بدهی ، شورای شهر ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار