مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: با هوشیاری شعب تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه قاچاقچی قصد فریب شعبه را داشت مبلغ 687میلیون ریال جریمه نقدی شد.

جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  گفت: دو قاچاقچی که به حمل و مباشرت در قاچاق 1130کیلوگرم مغز گردوی خارجی نموده بودند و در راستای دور زدن شعبه اقدام به جاسازی مغز گردوی خارجی در کارتن های مجاز نموده بودند.

  جودکی افزود:این ادعای متهمین وکیل مدافع مبنی بر اینکه گردوی موضوع پرونده ایرانی بوده و از باغداران منطقه (صرف نظر از خارجی بودن مغز گردو) عقلانی به نظر نمی رسد .

وی گفت: صورتجلسه تقدیمی متهمین صرفا" به جهت فریب شعبه رسیدگی کننده مبنی بر خرید از باغهای منطقه مجاز بدون هیچ گونه آدرس ومشخصات فروشنده ویا ارائه هرگونه مدرک یا دست نوشته مبنی بر انجام بیع توسط متهمین فاقد وجاهت قانونی می باشد و اینکه مرجع کاشف وکارشناسان اتحادیه آجیل وخشکبار طی مرقومه به صراحت اعلام نموده گردوی مکشوفه از نوع خارجی است.

 وی بیان کرد : با  اطمینان حاصل شده از نظر کارشناسان اتحادیه مبنی بر خارجی بودن کالا متهم ردیف اول را به اتهام مباشرت در قاچاق 1130کیلوگرم مغز گردوی خارجی علاوه بر ضبط کالا به پرداخت مبلغ 343 میلیون و 630 هزارو 905 ریال و متهم ردیف دوم را نیز علاوه بر ضبط خودرو به نفع دولت به پرداخت مبلغ 353 میلیون و 630 هزارو 905 ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم نمود.

انتهای پیام/ز

 

کشف گردوی خارجی قاچاق در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.